Австралійський серцеїд — актор Джейкоб Елорді повертається як зірка нової кампанії Bottega Veneta «Going Places». Після офіційного оголошення про його роль амбасадора бренду навесні цього року Елорді з’являється у фотосесії, зробленій фотографом Алеком Сотом (Magnum).
Going Places — це більше, ніж просто кампанія про подорожі. Вона передає дух пригод і досліджень, який закладений у ДНК Bottega Veneta з моменту заснування бренду в 1966 році. Кампейн демонструє нову лінійку аксесуарів для подорожей і втілюється на тлі величних пустель Юти та Невади. Джейкоб Елорді позує серед природних ландшафтів, що ідеально відображають багаторічну спадщину Bottega Veneta.
За словами креативного директора бренду Маттьє Блазі,
«Bottega Veneta є прагматичним брендом, оскільки це компанія з виробництва шкіряних виробів. Вона спеціалізується на сумках, а тому фокусується на русі, на подорожах; у її основі закладена ідея майстерності в динаміці».
Кампанія також відсилає до венеціанського коріння бренду, де, як і в стародавній Венеції, культури та товари переплітаються і рухаються разом з течією часу. Колекція поєднує в собі історичні художні техніки, ідеї та мотиви.
Фотосесію провів фотограф Алек Сот, знімання проходили в Юті та Неваді, де Джейкоб Елорді демонстрував нову лінійку аксесуарів для подорожей від Bottega Veneta. Його пози, динамічні й захопливі, були натхнені балетом. Креативний директор Маттьє Блазі прагнув показати великий асортимент шкіряних виробів бренду: вони дуже м'які, екологічні та виділяються серед конкурентів високою якістю.
Going Places знову підкреслює важливість теми подорожей для Bottega Veneta. Шкіряні вироби бренду створені, щоб витримувати випробування часом як у дизайні, так і в матеріалах. Елорді, головна зірка кампанії, вдало передає тему руху і пригод, яка пронизує колекції Bottega Veneta.