Матьє Блазі, креативний директор бренду Bottega Veneta, вчергове пропонує нам зупинитися на хвилину й поринути у світ монументальної моди: фігурних силуетів, продуманого до найменших дрібниць крою, плетених фактур і насичених принтів. Днями він презентував нову главу в кампейнах колекції осінь-зима — 2024/25. Але якщо перша мала назву «Повернення в пустелю», то у своїй новій роботі Матьє фіксує «Сонцестояння».
Над світлинами рекламної кампанії працювали сестри-фотографки Марія та Луїза Торнфельдт, які нерідко проводять знімання для Bottega Veneta. За макіяж моделей відповідала зіркова візажистка Пет Макграт, відома, зокрема, своїми глянцевими ляльковими make up для шоу Maison Margiela.
На кадрах у променях теплого світла моделі демонструють звичні для венеційського бренду елементи: плетені сумки, фактура яких стає центральним елементом аутфіту, сукні на тонких бретелях з бахромою, принтовані ансамблі, що поєднують у собі одразу декілька візерунків, ідеально скроєний обтислий комбінезон, мюлі тощо.
Нова рекламна кампанія зʼявилася на сторінці однієї з учасниць знімання — Марії Торнфельдт. Офіційний Instagram-акаунт Bottega Veneta видалили ще у 2021 році, коли Деніел Лі, який обіймав посаду креативного директора на той час, вирішив, що дизайни бренду не потребують алгоритмів соціальних мереж. Матьє Блазі радо пристав на цю ідею.
Кожен кампейн Bottega Veneta сфокусований саме на одязі бренду й дозволяє йому бути головним. Фотографії транслюють продуманість і деталізованість дизайнів, майстерність кравців, високу якість використаних матеріалів тощо. Навіть попри відсутність соціальних мереж вони досягають публіки і стають вірусними.
Сьогодні пропонуємо вам детально розглянути кадри з нового зимового кампейну Bottega Veneta «Сонцестояння».