Цьогоріч у травні Chanel представив новий fashion-фільм, присвячений культовому чоловічому аромату Bleu de Chanel, для роботи над яким обʼєдналися відомий на весь світ за стрічками режисер Мартін Скорсезе та номінант на премію «Оскар», зірка кінострічки «Дюна» Тімоті Шаламе. Ролик творці присвятили роздумам про пошук балансу між публічністю та власними бажаннями.
Днями бренд також випустив 20-секундне відео, що демонструє залаштунки знімання кампейну Bleu de Chanel. У ньому Мартін Скорсезе міркує щодо здатності акторів поводитися надзвичайно природно перед камерою та показувати правдиві емоції, які щоразу захоплюють його.
«Ці образи зʼявилися, коли я бував у студіях кілька років тому. Тобі потрібно поводитися зручно й невимушено, але на тебе світить усе це світло. Я не знаю, як актори це роблять. Кількість світла, тепло від світла — це все досить екстраординарно, дуже особливо»,
— поділився Скорсезе.
Наприкінці ролику Тімоті Шаламе, кадри з яким також демонструвалися у відео, додав: «Це було весело».