Бренд LOEWE випустив книгу, присвячену роботі Джонатана Андерсона

Видання на честь десятиріччя діяльності креативного директора

АВТОР:

ФОТО: LOEWE, Instagram

ОПУБЛІКОВАНО: 9 грудня 2024

Іспанський модний бренд LOEWE представив лімітоване видання, що документує 10-річчя його діяльності під керівництвом креативного директора Джонатана Андерсона. 12 грудня в бутику на авеню Монтень, 48, дизайнер особисто підпише книгу для прихильників та клієнтів бренду. 

До видання «Crafted World» увійшли інтерв'ю та фотографії, що демонструють унікальний погляд Джонатана Андерсона на сучасну моду і традиційні ремесла, історію LOEWE та його архіви. У книзі також можна побачити обрані кадри кампейнів зі знаменитостями та знакові аксесуари. Весною в Шанхаї представили однойменну виставку, присвячену поєднанню моди та мистецтва в колекціях дизайнера для LOEWE.

Фото: Instagram @jonathan.anderson

На своїй сторінці в Instagram Джонатан Андерсон, що також є засновником JW Anderson, нагадав, що, хоча видання присвячене десятиріччю діяльності його іменного бренду, для нього самого це вже 11-й рік роботи з LOEWE.

«11 років співпраці в одній книзі. Дякую кожному та кожній, хто перетворив ці роки на мрію, що втілилася в реальність на багатьох рівнях»,

— зазначив дизайнер.

Нагадуємо, що минулого тижня Джонатана Андерсона назвали найкращим дизайнером року за версією Британської ради моди (British Fashion Council). Раніше Андерсон також увійшов до списку 100 найвпливовіших людей року журналу Time.

Наразі дизайнер працює не лише над колекціями брендів JW Anderson та LOEWE, а й створює костюми для фільмів у співпраці з італійським режисером Лукою Гуаданьїно, що був номінований на премію «Оскар». Джонатан Андерсон відповідав за образи картини «Суперники» із Зендаєю та Джошем О'Коннором, драми «Квір» із Денієлом Крейгом і планує долучитися до створення нової екранізації «Американського психопата» Гуаданьїно.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ