Цього сезону український бренд взуття Kachorovska започаткував премію для молодих брендів — учасників Ukrainian Fashion Week. Команда Kachorovska відвідала покази претендентів, аби оцінити колекції, підготовку до події, а також перспективу розвитку в українській модній індустрії.
Після трьох днів UFW, а також тривалих та детальних обговорень усередині команди, Kachorovska оголошує, що першим переможцем премії у розмірі 100 000 гривень став бренд TONiA.
«Молоді fashion-бренди — найбільш вразливі до викликів війни. Ми маємо підтримувати нове покоління дизайнерів, щоб завчасно подбати про розвиток української індустрії моди на роки вперед. Ми оцінили цільність колекції TONiA, її сучасне бачення та впізнавану естетику. Тому вітаємо і сподіваємось, що цей грант стане одним інструментів розвитку бренду»,
— поділилася CEO Kacho Group та креативна директорка Kachorovska Аліна Очеретяна.
«Для нас важливо, щоб нове покоління талантів повʼязувало своє майбутнє з Україною»,
— каже CEO Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська.
Нагадаємо, що грант від Kachorovska бренд зможе витратити на збільшення виробничих можливостей, придбання професійного програмного забезпечення, участь у міжнародних шоурумах, освітні програми для дизайнерів і членів команди, матеріали, digital-маркетинг чи знімання готової колекції.