Сезон зимових рекламних кампаній брендів триває, і днями своє бачення естетики холодної пори представив креативний директор Alaïa Пітер Мюльє. Він продовжує переосмислювати філософію бренду й реінтерпретувати його емблематичні силуети у новій рекламній кампанії сезону зима-весна — 2025, яка отримала назву «Архетипи».
Світлини, що демонструють затишні об’ємні шуби Alaïa, знакові для бренду сумки-серця, високі чоботи з леопардовим принтом і сумки в актуальному відтінку бургунді, були зроблені фотографом Девідом Сімсом у Парижі. Перед його об’єктивом позували Алексіс Буторс і Фей Фей Сун.
Сама ж колекція зима-весна — 2025, презентована в Музеї Соломона Ґуґґенгайма, продовжує встановлену попереднього сезону лінію Alaïa. Вона відображає дух неперервності, пропонуючи новаторські рішення у формах і зберігаючи позачасові форми.
«Ця колекція про вшанування традицій поряд із сучасністю. Це звеличення американської ідеології одягу, а через неї і духу, який здатен об’єднати Нью-Йорк і Париж, — тіла, що рухається, вільного тіла. Як це завжди було в Alaïa»,
— поділився Пітер Мюльє.