Німецька акторка Сандра Гюллер цього року продемонструвала свій талант одразу у двох фільмах, що претендують на «Оскар»: історичній драмі «Зона інтересу» та трилері «Анатомія падіння», який також приніс їй першу номінацію на премію Американської кіноакадемії.
Високо оцінила роботу акторки й британська дизайнерка Фібі Файло — колишня креативна директорка Céline, яка створила нову главу в історії модного дому, а у 2023-му, після шестирічної паузи, представила власний бренд. Сандра Гюллер стала обличчям нової рекламної кампанії Phoebe Philo — Edit Two. Для німецької зірки це перша співпраця з модним брендом.
Хоча дизайнерка не проводила показ в рамках Тижня моди в Парижі, її колекція отримала не менше медійної уваги, ніж нові лінійки Chanel та Louis Vuitton. До селекції Edit Two увійшли 60 образів, що, за задумом Фібі Файло, є стилістичним продовженням першої колекції бренду.
Цього сезону дизайнерка пропонує зробити ставку на класичні костюми, які транслюють «м'яку силу» і впевненість, та акцентні аксесуари, що додають розслабленості, — шопер із леопардовим принтом, шарф-подушку з шовк-сатину і босоніжки на високих підборах з довгою бахромою.
Дизайнерка залишається вірною собі — вдумливому та неспішному створенню, сталості та практичності. Фібі Файло не планує змінювати темп і випускати декілька колекцій на рік, представляючи позачасові моделі, що ніколи не вийдуть з моди.
Ідея спорідненості колекцій знайшла відображення і в кампейні — так само лаконічному та елегантному. У зйомці взяла участь не тільки Сандра Гюллер, а й муза дизайнерки — канадська модель українського походження Дар'я Вербови.