Цьогоріч легендарний бренд окулярів Ray-Ban, заснований ще у 1937 році, наважився на сміливий крок задля просування на модній арені. Бренд призначив першого у своїй історії креативного директора, і ним став репер A$AP Rocky. Також він очолив Ray-Ban Studios, створену у 2011 році платформу, що поєднує моду й музику.
Президент Ray-Ban Леонардо Дель Веккьо, коментуючи нове призначення, заявив, що A$AP Rocky зміцнить такі цінності бренду, як інноваційність, новаторський дух і сміливість.
Тепер же, у квітні, A$AP Rocky представив свою першу колекцію окулярів сезону весна-літо — 2025 для Ray-Ban, що отримала назву Blacked Out Collection. До неї увійшли переосмислені культові моделі бренду, що поєднали в собі сміливу естетику та модні інновації. Кожна пара окулярів натхнена унікальним творчим напрямом A$AP Rocky.
«Я завжди захоплювався здатністю бренду залишатися вірним своїм корінням, постійно розвиваючись. Я радий бути частиною його сильної спадщини та розвивати наступну главу для такого культового бренду»,
— поділився A$AP Rocky.
Так, презентовані у новій лінійці вироби — це добре відомі всім прихильникам бренду моделі Mega Wayfarer, Mega Balorama та Mega Clubmaster. Родзинками ж їхнього дизайну стають ультрачорні лінзи та позолочені деталі.
Mega Wayfarer
Mega Balorama
Mega Clubmaster