У Києві визначили десятку фіналістів одного з найцікавіших конкурсів у галузі молодого українського дизайну — «Погляд у майбутнє. Музейна колекція Ханенків». Його особливість — не тільки зв’язок моди з мистецтвом, а й акцент на підприємницьке мислення у творчому середовищі. Партнерами конкурсу стали Visa та ПриватБанк — у межах спільної кампанії «Financial Fashion — Створюємо фінансову моду».
Деякі учасники мали лише кілька днів, аби під менторством Івана Фролова створити ескізи й реалізувати частину колекції у фізичному форматі. Один з образів конкурсанти розробляли та виготовляли всього за день — на виробництві бренду FROLOV. Такий темп, жорсткий дедлайн і обмежені ресурси стали випробуванням на міцність — і водночас показали, хто готовий працювати в реальних умовах індустрії.
Півфінальна презентація пройшла в унікальному просторі — у Музеї Ханенків, де дизайнери презентували свої два образи та ескізи колекції.
У журі цьогоріч — провідні українські дизайнери та члени Ukrainian Fashion Council:
— Світлана Бевза (BEVZA)
— Ірина Каравай (KARAVAY)
— Лілія Пустовіт (Poustovit)
— Ксенія Шнайдер (Ksenia Schnaider)
Юлія Ваганова, Ганна Рудик, Ірина Каравай, Лілія Пустовіт
Юлія Ваганова, Ірина Каравай
Куратором конкурсної резиденції виступив Іван Фролов, який підкреслив:
До фіналу конкурсу увійшли:
— Аліна Гніденко
— Христіана Гречановська
— Валерій Гродзевич
— Єлизавета Дімітрієва
— Надія Добровольська
— Анна Кузьменко
— Анастасія Навроцька
— Ірина Рудас
— Олександра Сахаудінова
— Василина Старик
Конкурс «Погляд у майбутнє. Музейна колекція Ханенків» став інструментом виявлення нових імен у моді, здатних не просто створювати красиві речі, а мислити критично, працювати з контекстом і відповідати на виклики часу.
Фінал обіцяє бути не менш інтенсивним і амбітним, а головне — ще одним кроком до появи нового покоління українських дизайнерів, які зможуть формувати індустрію не лише з естетичного, а й з економічного боку.
Мода як відповідальність, мода як проєкт, мода як бізнес — саме такою її бачать партнери й ментори конкурсу. І саме такою її мають навчитися робити ті, хто вже зовсім скоро стане обличчям нової української сцени.