Напередодні у Парижі завершився Тиждень високої моди, і фіналом його стало грандіозне шоу бренду Maison Margiela від його креативного директора Джона Гальяно. Глядачі були приголомшені, коли на подіумі розгорнувся справжній драматичний театр з його персонажами, кожен з яких мав свій унікальний характер і ходу.
Серед митців, які працювали над показом Maison Margiela, — візажистка Пет Макграт, яку нині називають однією з найвпливовіших makeup-артистів у світі. Для шоу вона створила образи «порцелянових ляльок» з глянцевою блідою шкірою, тонкими бровами, виразними румʼянами та високо нанесеними тінями для повік блакитних, фіолетових і зелених відтінків.
Згодом у своєму Instagram візажистка представила серію відео, що розкривали процес створення makeup-образів для моделей, а також декілька фото, що демонстрували макіяж моделей крупним планом.
Зазначимо, що цього Тижня високої моди Пет Макграт співпрацювала з Maison Margiela, а також із Schiaparelli та Alaïa. Зокрема, для відомого всім образу з малюком із мікросхем і чипів вона створила для моделі «кристалічне вухо».
На behind the scenes відео з показу Alaïa Пет також продемонструвала, як наносить хайлайтер зі своєї лінійки Skin Fetish на повіки моделей.
Нагадаємо, що з нагоди завершення Тижня високої моди у Парижі ми підготували для вас великий огляд найцікавіших шоу сезону весна-літо — 2024. Серед них, окрім вищезгаданих брендів, — Christian Dior, Chanel, Valentino, Fendi, Elie Saab та багато інших. Працюючи над образами, дизайнери поверталися до історичної та культурної спадщини модних домів, розмірковували про майбутнє, співпрацювали з художниками, досліджували різні країни світу та зверталися до витоків Haute Couture.