Італійський косметичний бренд Kiko Milano представляє свого першого глобального амбасадора бренду — акторку, продюсерку та співачку Емму Робертс. Співпраця бренду з акторкою спрямована на демонстрацію її бачення мистецтва та краси, а також поєднує власний стиль Емми з італійською естетикою.
«Емма Робертс втілює багато цінностей нашого бренду. Вона неймовірно творча і любить співпрацювати з митцями. Емма виражає радість, яку створюють експерименти з кольором, текстурою та мистецтвом»,
— зазначили представники Kiko Milano.
Перша рекламна кампанія за участі зірки «Американської історії жахів» представляє лімітовану колекцію губних помад «Безмежні можливості» (Unlimited Double Touch). У лінійці представлено серію із шести відтінків двоетапних рідких помад.
Безсумнівно, засоби з нової колекції «Золоті спалахи» (Gold Reflections) теж стануть у пригоді для відтворення актуальних макіяжів улітку.
Головними героями нової лінійки стали делікатні промені світанку та заходу сонця, що відбиваються на хвилях і влучно передають настрій італійського літа. Нова лінійка складається з елементів декоративної косметики, засобів догляду за шкірою та аксесуарів. Це ефективні та стійкі зволожувальні формули з SPF, розкішні легкі текстури, теплі відтінки, елегантний дизайн опаковання.
Не менш захопливою для поціновувачок трендових макіяжів видалась і нова лімітована колекція декоративної косметики Kiko x Bridgerton, натхнена часами англійського регентства. Кожен продукт із колекції нагадує про популярний серіал від Netflix.
Лінійка складається з восьми спеціально створених продуктів із розкішними текстурами, перламутровими та кришталевими акцентами. Кожен продукт представлено у привабливому колекційному опакованні блакитного та темно-зеленого кольорів із золотими візерунками — романтичний дизайн асоціюється з елегантними й витонченими атрибутами та відтінками серіалу «Бріджертони».