Клаудія Шиффер стала обличчям нової рекламної кампанії Rhode

Супермодель 90-х знову в центрі уваги

АВТОР:

ФОТО: Instagram: @rhode

ОПУБЛІКОВАНО: 9 жовтня 2024

Легендарна німецька супермодель Клаудія Шиффер, яка зачарувала модний світ у 90-х, додає нову сторінку до свого разючого резюме. Бренд краси Rhode, заснований Гейлі Бібер, обрав Клаудію для нової кампанії продукту Butter Balm — інтенсивного зволожувального засобу для нічного догляду за шкірою.

Клаудія Шиффер, обличчя якої прикрашало понад тисячі обкладинок глянців, — одна з найбільш знакових фігур модної індустрії. У свої 54 роки модель приймає новий виклик, стаючи амбасадоркою Rhode. Бренд, що раніше співпрацював із молодими супермоделями, такими як Кендіс Свейнпол і Жасмін Тукс, продовжує демонструвати свою відкритість для різних вікових груп, обравши Клаудію обличчям цього проєкту.

Модель поділилася своєю радістю в Instagram

«Я щаслива бути новим обличчям продукту догляду за шкірою від Rhode — Barrier Butter. Ідеальний засіб для моєї нічної рутини, що забезпечує глибоке зволоження. Не можу дочекатися, коли ви всі його спробуєте! Barrier Butter з'явиться 28 жовтня».

Клаудія Шиффер стала обличчям нової рекламної кампанії Rhode

Butter Balm: новий тренд у догляді за шкірою?

Rhode вже встиг завоювати серця мільйонів шанувальників своїми трендовими продуктами, серед яких — відтінкові бальзами для губ і стильні чохли для смартфонів. У 2024 році бренд розширив свою лінійку, випустивши перший засіб для макіяжу Pocket Blush та очищувальний засіб. Але тепер на перший план виходить Butter Balm — революційний продукт для нічного догляду, що підтримує захисний бар’єр шкіри та забезпечує зволоження на 24 години.

У складі Butter Balm, який буде доступний з 28 жовтня, 13 активних компонентів включно з гіалуроновою кислотою, PGA і маслом мурумуру. Ці інгредієнти працюють у синергії, аби надавати шкірі пружність і м'якість з часом. Rhode рекомендує використовувати цей бальзам перед сном для відновлення сухої шкіри та досягнення осяяного вигляду вранці. Бренд наголошує, що недостатня зволоженість шкіри може спричинити появу дрібних зморшків і що клінічно доведено, що Butter Balm зменшує їх видимість. Універсальність продукту дозволяє використовувати його не лише для обличчя, але й для сухих ділянок тіла — долонь, ліктів, колін.


Ми не маємо жодних сумнівів, що Butter Balm стане новим фаворитом серед засобів для догляду за шкірою та улюбленцем багатьох жінок, особливо тих, хто прагне повторити рутину Клаудії Шиффер. Проте для цього доведеться почекати до 28 жовтня — дати офіційного запуску продукту на сайті Rhode.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ