Бейонсе створила б'юті-бренд Cécred, що спеціалізуватиметься на засобах для догляду за волоссям, — про це співачка повідомила в Instagram, де за її оновленнями стежать 319 мільйонів користувачів.
Презентація першої лінійки відбудеться 20 лютого. Деталі поки що не розкривають — ймовірно, до неї увійдуть стимулятори та вітаміни для росту волосся, термозахист, укріплювальні сироватки, засоби для укладання, гребінці, аксесуари та маски для сну.
Назва бренду обігрує слово sacred, що з англійської перекладається як «священний», — саме такий епітет співачка використала стосовно волосся, нагадавши підписникам, що процедури догляду мають для неї особливе значення та асоціюються з приємними спогадами.
Instagram: @beyonce
На відео, яким Бейонсе поділилася в Instagram, можна побачити архівні кадри із салону Headliners, що у 1990 році відкрила в Х'юстоні мати співачки Тіна Ноулз.
«Хто з вас знає, що моєю першою роботою було підмітати волосся в маминому салоні? Історія гурту Destiny's Child почалася з виступів перед клієнтками, поки вони робили собі зачіску. У цьому місці я познайомилася з багатьма жінками, що мали свій бізнес, і на власні очі побачила, як те, як ми дбаємо про своє волосся, може впливати на стан душі. Я спостерігала за тим, як догляд зцілював і допомагав, та завжди мріяла продовжити цю місію. Не можу дочекатися, коли ви спробуєте на собі продукти, які я створила»,
— підкреслює зірка, на рахунку якої 32 премії «Ґреммі». Раніше співачка також була амбасадоркою брендів L’Oréal Paris та Armani Beauty.
У листопаді 2023 року артистка представила прихильникам новий образ, з'явившись на прем'єрі власного концертного фільму в Лос-Анджелесі в амплуа платинової блондинки у срібній сукні Versace.
Зміна іміджу Бейонсе сподобалася не всім, однак артистка насолоджується довгим світлим волоссям, доповнюючи свій лук блискучими костюмами, корсетами та масивними аксесуарами, і регулярно ділиться знімками в соціальних мережах.
Instagram: @beyonce