Рак молочної залози є однією з основних причин жіночої смертності, і саме ця форма є найпоширенішою з-поміж усіх видів раку серед жінок. Щороку в Україні лікарі фіксують до 15 тисяч нових випадків. За даними ВООЗ, у країнах з високим індексом людського розвитку в однієї з 12 жінок протягом життя буде діагностовано рак грудей, а кожна 71-ша жінка помре від нього.
Водночас при ранньому виявленні хвороба добре піддається лікуванню: на I стадії шанси на видужання складають 95%, на II стадії — 80%. Тож своєчасна діагностика рятує тисячі життів.
З метою підвищення обізнаності про захворювання і збору коштів на його дослідження, діагностику та лікування жовтень оголошено Місяцем боротьби з раком молочної залози. До проведення благодійних акцій «рожевого жовтня» долучаються й українські бренди, тож сьогодні пропонуємо вам згадати деякі з їхніх ініціатив.
O.TAJE x RevitaLash Україна
Бренд RevitaLash, заснований доктором медичних наук Майклом Брінкенгоффом для дружини Ґейл, щоб повернути їй впевненість у собі під час виснажливої боротьби з раком грудей, активно підтримує ініціативи з дослідження, інформування й лікування цього захворювання.
Цьогоріч RevitaLash Україна об’єднується з брендом одягу O.TAJE, щоб нагадати жінкам про те, як важливо вчасно проходити діагностику в мамолога. Разом вони представили благодійну колекцію Eternally Pink — 100% з продажів буде спрямовано на підтримку Благодійного фонду «Квітна».
До дропу увійшли шарфи з об’ємним візерунком, лаконічні шапки біні в рожевому та сірому відтінках, а також актуальний кардиган. Купуючи річ із благодійної лінійки, кожен отримає beauty-подарунок від RevitaLash Україна.
ROÁR
Уже другий рік поспіль ROÁR долучається до акцій «рожевого жовтня». Цього разу — у співпраці з фондом Inspiration Family та клінікою R+.
ROÁR розширив свій тогорічний лімітований дроп: у додаток до бестселера минулого року — боді з принтом оголеного тіла — у лінійці з’явилися сукня й білизна в такому ж стилі. 20% з продажів кожного виробу благодійної колекції будуть перераховані фонду підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family.
Особливий елемент цьогорічної ініціативи — співпраця з клінікою R+ у Києві, яка пропонує покупцям капсульної колекції сертифікат на 50% знижку на мамографію або УЗД молочних залоз.
U-R-SO
Разом з художницею Іриною Максимовою U-R-SO запросив дев’ять відомих і талановитих українок, аби закликати «подивитися на груди». Так, Ірина зобразила оголені груди кожної з гостей, сесії малювання для героїнь проєкту тривали по 30 хвилин — так само близько пів години триває й огляд у мамолога.
Зображення грудей U-R-SO переніс на благодійні листівки, плакати та шопери. Увесь прибуток від їхнього продажу бренд спрямує фонду Inspiration Family. У нього наразі триває збір 2,5 мільйона гривень на закупівлю ліків для жінок із метастатичним раком молочної залози.
Moon Lingerie
20 жовтня — Всеукраїнський день боротьби з раком молочної залози, тож з цієї нагоди молодий бренд спідньої білизни Moon Lingerie об’єднався зі Спеціалізованим мамологічним центром, аби підтримати жінок у їхньому прагненні до турботи про себе як зовні, так і зсередини.
У рамках ініціативи Beauty Inside & Out кожна покупка комплекту білизни Moon Lingerie буде супроводжуватися важливою інформацією про профілактику раку молочної залози та сертифікатом на знижку на медичне обстеження у Спеціалізованому мамологічному центрі.
Juna
Бренд аксесуарів Juna об'єднався з фондом підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family. На всі рожеві сумки діє знижка -20%, а весь прибуток з продажу бренд перерахує на загальний збір, мета якого закупити ліки для жінок з метастатичним раком молочної залози.
MustHave
Бути своїм першим пріоритетом закликає MustHave спільно з жіночою єврейською організацією «Проєкт Кешер» і благодійним фондом Inspiration Family. Так, бренд представив дроп Be your first priority, до якого увійшли сорочки, светри, шарф, шапка, шкарпетки та інші аксесуари із символічною вишивкою в рожевому та білому кольорах.
10% з кожного продажу буде перераховано до фонду Inspiration Family на закупівлю препарату для пацієнток із метастатичним раком молочної залози.
Окрім цього, у рамках ініціативи відбувся Public Talk, присвячений жіночому здоров’ю, а саме — розвінчуванню міфів, статистиці та практичним порадам щодо раку молочної залози. Спікерами заходу стали онколог клініки LISOD Максим Єрмаков, співзасновниця благодійного фонду Inspiration Family Анна Узлова та директорка «Проєкт Кешер в Україні» Влада Недак.
Lotus Home
Бренд домашнього текстилю у співпраці з Благодійним фондом «Квітна» представив проєкт за участі моделі Аліни Меєр, яка особисто стикнулася з раком молочної залози; поетеси та активістки Дарʼї Лісіч, яка у межах ініціативи написала вірш; а також учасниць агенції — дорослих моделей клубу «Життєлюб» Оксани Саболдаш і Валентини Земцевої.
Lotus Home також оголосив, що 5% отриманих з продажу коштів буде передано БФ «Квітна» для підтримки жінок, які долають рак грудей.