Не кожен ювелірний виріб стає частиною колективної свідомості. Ще рідше прикраса набуває статусу символу кохання. Проте браслет Love від Cartier — виняток. Його дизайн, що закривається за допомогою спеціальної викрутки, буквально закарбовує почуття у металі.
Ідея цього браслета з’явилася в італійського дизайнера Альдо Чіпулло в 1969 році. Він працював із такими ювелірними домами, як Tiffany & Co. та David Webb, але саме Cartier дав йому змогу створити справді унікальну прикрасу.
Новий підхід до ювелірного мистецтва
Наприкінці 60-х світ накрила хвиля хіпівського руху з його ідеями свободи та любові. Чіпулло вирішив створити прикрасу унісекс, яка втілювала б вічний зв’язок між людьми та символізувала б вічні почуття, непідвладні часу. Спершу Чіпулло навіть наполягав, щоб браслети продавалися лише парами.
Браслет Love кардинально відрізнявся від класичних ювелірних виробів: чисті лінії, відсутність зайвих деталей, функціональні гвинти. Два з них можна відкрутити лише за допомогою спеціальної викрутки, що додається до браслета. Ідея проста: це символічний замок на почуття, знак вірності та прихильності.
Реклама Cartier 1970-х років
Від дизайнерської задумки до світової популярності
За легендою, Альдо Чіпулло створив цей браслет після розриву з коханою. Він хотів, щоб ця прикраса символізувала міцність відносин, нерозривної любові та вірності.
Щоб зробити Love культовим, Cartier подарував браслети найвідомішим парам тієї епохи: Елізабет Тейлор і Річарду Бертону, Алі МакГроу і Стіву Макквіну.
Прикраса одразу стала популярною серед світових знаменитостей і не втратила своєї актуальності навіть через десятиліття.
Як Love став більше, ніж просто браслетом
Спочатку прикраса випускалася лише в жовтому золоті, але згодом з’явилися варіанти з білого та рожевого золота, а також моделі, інкрустовані діамантами (вперше представлені в 1979 році).
Сьогодні колекція Love містить не тільки браслети, а й каблучки, сережки, підвіски. Проте саме браслет Love залишається одним із найпопулярніших ювелірних виробів у світі, про що говорять, зокрема, понад 400 000 пошукових запитів щомісяця.