Знайти відтінок, а точніше, звернути увагу усієї фешн-спільноти на вже всім відомий класичний осінній відтінок, який асоціюватиметься у всіх з конкретним брендом, — справжня мрія будь-якого фешн-маркетолога. На Тижні моди в Мілані Сабато де Сарно представив своє чітке та лаконічне бачення Gucci. І разом з ним в індустрії з’явився новий it-колір — Gucci Rosso.
Gucci весна-літо — 2024
Запрошення на перший показ Сабато де Сарно в ролі креативного директора були пофарбовані в глибокий колір червоного вина. Також «винний» був на рекламних щитах, автобусах, публікаціях в Інстаграмі, а потім з'явився і на самому шоу в ключових образах колекції. До речі, той же самий тон був і у помади на губах моделей. Цікаво, що колеги по цеху проявили солідарність із дизайнером і теж вибрали цей тон для своїх колекцій: відтінок червоного вина з'явився в кожній другій колекції. Причому найчастіше — у форматі тотал-лука. «Правильний винний» можна було побачити у Tom Ford, The Attico, Jil Sander, Valentino, Saint Laurent, Hermes і Bottega Veneta.
The Attico весна-літо — 2024
Tom Ford весна-літо — 2024
Bottega Veneta весна-літо — 2024
Bottega Veneta весна-літо — 2024
Jil Sander весна-літо — 2024
Saint Laurent весна-літо — 2024
Jil Sander весна-літо — 2024
Valentino весна-літо — 2024
Hermes весна-літо — 2024
Відтінок вражає своєю сучасністю і свіжістю, він не надто яскравий і не перенасичений. У Gucci Rosso є своя ретровишуканість. Проте вбиратися у винний з голови до ніг ми вас не закликаємо, але пропонуємо розглянути хоча б аксесуари — тим паче, що глянцева шкіра і фактурна замша в цьому кольорі особливо привабливі. Міксувати цей відтінок в аутфіті можна з базовими чорним і білим, а також з темно-синім, графітовим сірим та шоколадно-коричневим. І хоча це колір наступного сезону, можна не відкладати фешн-експерименти й починати носити його вже зараз, адже глибокі темні відтінки такі гарні зимою.