З наближенням 14 лютого повітря заповнює атмосфера кохання: навколо з’являються декорації у вигляді сердечок, вітрини магазинів забарвлюються у рожево-червоні кольори і звідусіль линуть пісні про любов — недарма цей день називають найромантичнішим святом року.
День святого Валентина бренди зазвичай використовують як особливу нагоду зізнатися у коханні своїм прихильникам і продемонструвати власне бачення аутфітів для романтичних побачень, теплих зустрічей з найближчими подругами та вишуканих подарунків собі або близьким. І українські бренди у жодному разі не є винятком. Щороку, попри всі складнощі нашого часу, вони збирають колекції-валентинки, аби принести нам трохи радості у цей день.
Сьогодні ми пропонуємо вам розглянути нові лінійки українських брендів до Дня святого Валентина, і, можливо, ви закохаєтеся у якусь річ із першого погляду.
Gunia Project x ЦУМ Київ
До Дня святого Валентина ексклюзивну колаборацію представили Gunia Project і ЦУМ Київ. Центральними образами дропу стали птахи, янголи, серця та квіти. Принти та оздоблення натхнені вишитими рушниками з колекції Музею Івана Гончара, зокрема екземплярами середини XX століття з Черкаської та Полтавської областей.
До лінійки увійшли одяг, аксесуари та предмети інтер’єру: вовняні светри, вишиті бавовняні сорочки та принтовані шовкові хустки, шкіряні ключниці ручної роботи, мило, фігурні свічки із соєвого воску.
L’eskizzo
Виконана в актуальному глибокому бордовому відтінку з коричневим підтоном колекція Devotion втілює вишуканість і грацію у кожній лінії костюмів, пальт, сорочок та інших речей.
Femif
Український бренд Femif, який залучає до роботи над своїми виробами штучний інтелект, зробив ставку на легкі романтичні фасони з одним із найактуальніших прийомів цього сезону.
До того ж сукня плісе Lily виконана у головному кольорі 2024 року — червоному.
COVER
До Дня святого Валентина бренд COVER створює свято особистостей, любові до себе та мистецтва знаходити любов у собі: бренд випустив лімітований дроп SOLOS, що долає гендерні межі та сезонні тренди, пропонуючи гардероб, який пасує різноманітним ролям.
Костюми COVER мають унікальні вирізи рукавів, які поєднують класичні та прямі лінії, що грають з геометрією, створюючи свіжий силует. Сама тканина пройшла суворі краш-тести та зберігає свою форму за будь-яких умов.
Alice K
Бренд переконаний, що найважливіший тип любові — це любов до себе. Для всіх, хто хоче потішити себе кохану розкішним подарунком, Alice K випустив колекцію Love letter to myself, обравши нетиповий для своєї палетки колір — чорний, на противагу рожево-червоному буянню тематичних відтінків навкруги.
Витончені сукні, зухвалі бомбери, напівпрозорі топи та елегантні сліпдреси – кожна річ створена аби стати нагадуванням власниці про її цінність та унікальність.
Kafizova
Капсула Tentation de l'amour, натхнена процесом ворожіння, представляє речі, які символізують красу та яскравість почуттів. До неї увійшли корсет, що може стилізуватися в різних інтерпретаціях; спідниця косого крою, що підкреслює ніжність і грацію; базова футболка з зображенням поцілунку, нанесеного вручну на плечі; шкіряна сумочка — аксесуар, який завершить цілісність образу; кулон-брошка та інші речі.
JUL
Напередодні Дня закоханих JUL презентував футболку з вишивкою серця. Всередині виробу на тканій бірці бренд залишив напис із цитатою українського поета Василя Стуса зі збірки «Листи до сина» — «щедре серце дається любов’ю».
Окрім цього, до кожного замовлення футболки бренд даруватиме архівний лист про кохання, написаний українськими поетами, щоб нагадати про найцінніше почуття любові, яке неможливо переоцінити.
Vika Adamska
Головна ідея дропу — світ зараз потребує більше любові, більше краси, більше закоханих. В буденних речах проявляється ніжність — тож у кампейні YoungChef та його дівчина Христина показали речі з колекції в моментах простого щастя. Коли разом прокидаєтесь, чистите зуби, посміхаєтесь одне одному у дзеркало, обіймаєте свою собаку під ковдрою або готуєте сніданок…
Лінійка Vika Adamska складається з оверсайз футболок із принтом «Амур» та The world needs more love, а також худі, джогерів, шкарпеток та в'язаного кардигана у серця із написом «Кохай».
O.TAJE
Романтичний дроп бренду до Дня святого Валентина покликаний нагадати, що любов до когось завжди починається з любові до себе, а любов до себе — з уміння розуміти та приймати себе.
До колекції увійшли мідіспідниця з віскози, светр із косами, напівпрозора сукня, мідісукні у нейтральних відтінках тощо.
MY x MY
Усі головні тренди сезону бренд об’єднав у колекції St. Valentine`s Day: вироби червоного кольору, сукні з драпуванням, топи з відкритими плечима, зміїний принт, мереживо, об’ємні квіти, високі рукавиці тощо.
Karunas
Легінси, спідниця-олівець та ефектний топ-бант із червоної лакової шкіри, а також золотий комбінезон у новій романтичній колекції La Parisienne представив бренд Karunas. Натхненням для лінійки слугували знакові фільми французького кінематографа: скандальна еротична драма «Гірка луна» Романа Поланскі та комедія «Парижанка» Мішеля Буарона з Бріжит Бардо в головній ролі.
Support by Poustovit
У новий дроп бренду, присвячений коханню й весні, увійшли не лише базові чорні, білі та блакитні сорочки з вишитим написом «лівий берег правий берег» і фірмовим листочком каштана, але й вироби яскравого рожевого кольору. Вишивка на них зроблена в тон, проте флуоресцентними нитками, що накопичують світло та роблять напис помітним у темряві.
german
Комфортні речі на щодень, виконані у впізнаваній стилістиці german, стали продовженням попередньої базової колекції Core. До нової лінійки унісекс-речей увійшли лонгслів, худі, анорак тедді та двостороння жилетка. Дроп присвячений саме тому вогнику, що може як обпікати, так і зігрівати, тож вироби декоровані слідами від полумʼя, зображеннями сердець, що палають, і написами Love is not dead.
W8LESS
Бренд презентував Love Collection, що звертає увагу не лише на коханих людей, а й на улюблені місця України. З цієї нагоди W8LESS підготував свій наймасштабніший кампейн.
Любовна колекція об’єднала найрізноманітніші речі — відмінні за призначенням, стилем, фактурою тощо. Серед них — напівпрозорі елементи, невагома сукня, вишукані топи, а також практичні джинси та світшоти.
Rikky Hype x LOVESPACE
Rikky Hype створили колекцію одягу з маніфестами, щоб звернути увагу жінок на власне задоволення, турботу про себе і відчуття власної самодостатності. Команди Rikky Hype і LOVESPACE говорять про 14 лютого, як про додатковий привід зазирнути вглиб себе, почути свої потаємні бажання і втілити їх. Не чекати міфічну половинку, пошук якої нам постійно навʼязує суспільство. Адже кожна з нас цілісна і самодостатня, без додаткових умов.
Litkovska
Червоний оверсайз-бомбер, представлений брендом Litkovska, послужить вам не лише у День святого Валентина, адже поєднувати його можна як з урочисто-діловими аутфітами, так і з casual-речами.
LINIYA
Бренд спідньої білизни LINIYA з нагоди Дня закоханих презентував нову лінійку чуттєвих боді Urban Allure, до якої увійшли пʼять моделей, виконаних у чорному кольорі: боді з акцентом на плече, глибоким V-подібним вирізом, трикутним розрізом на руці, повністю прозорі та напівпрозорі зі вставками з біфлексу.
Кожен з виробів щільно прилягає до тіла та додає його власниці впевненості у кожному своєму русі та задоволеності власним тілом.
Estro
Бренд взуття та аксесуарів з більш ніж 20-річною історією Estro напередодні Дня закоханих представив особливий тематичний дроп про любов, яка живе в кожному з нас і про внутрішню легкість, яку дарує це почуття. Настрій Дня святого Валентина відображають виразні фактури та актуальні відтінки. До колекції увійшли босоніжки з інкрустованим камінням, класичні утеплені лофери та багато інших цікавих виробів.
Juna
Натхнений близькістю і теплими почуттями дроп, що отримав назву LOVE AFFAIR, вперше презентує унісекс-аксесуари. Ключниці, що увійшли до лінійки, представлені у чотирьох кольорах: леопардовому, чорному, шоколадному та червоному.
Jewelry Lab
Уже культова колекція бренду Jewelry Lab — Love Messages цього року знову закликає зізнатися в коханні в оригінальний спосіб. Так, до лінійки увійшли сережки, кольє, каблучки, а також ексклюзивний браслет із написом «кохаю тебе». Він представлений у білому та жовтому золоті й прикрашений рубіном.
Kolomatska
Ювелірний бренд Kolomatska до Дня закоханих підготував колекцію-роман із собою — Self-Love, що наголошує: всі ми ідеальні у своїй неідеальності. До колекції увійшли каблучки, сережки і кольє, виготовлені з переробленої латуні та вкриті золотом і сріблом. Кожен елемент лінійки обробляється вручну.
SOLO for Diamonds
Бренд екологічних прикрас, в асортименті якого — вироби з вирощеними діамантами, у День святого Валентина пропонує зізнаватися у коханні, відчуваючи цінність і глибину цього почуття.
Grains de Verre
Цього лютого бренд прикрас Grains de Verre презентував колекцію, до якої увійшли сережки Love Red, намиста Blood Sugar та Innocent, чокер Cold Heart Pink.