Fashion-знахідки: все, що ви могли пропустити в листопаді

Головні новини та події місяця

АВТОР:

ФОТО: Надані брендами, Instagram: @prada

ОПУБЛІКОВАНО: 29 листопада 2024

Листопад добігає кінця, що знаменує початок не лише зимової пори, а й святкового сезону. Тож протягом усього місяця ми спостерігали активну підготовку брендів до початку циклу різдвяно-новорічних свят: один за одним вони представляли урочисті рекламні кампанії, а також випускали колекції вечірнього вбрання. 

Окрім цього, остання п’ятниця листопада традиційно є часом найбільших знижок року. Найцікавіші пропозиції від світових та українських брендів ми об’єднали у великій добірці.

Сьогодні ж fashion-редакторка Harper’s Bazaar Ukraine Аліса Єрмоленко пропонує вам згадати, яким був цей листопад для світу моди.

fashion-редакторка Harper’s Bazaar Ukraine Аліса Єрмоленко

Saint Laurent представив серію мініфільмів, натхнену улюбленою книгою Іва Сен Лорана 

Цього листопада Saint Laurent презентував серію вишуканих короткометражних фільмів за участі Хлої Севіньї, Купера Коха, Еддісон Рей, Джона Вотерса, Джої Кінг, Тревіса Беннетта, а також Шарлотти Генсбур. Режисеркою проєкту, що отримав назву As Time Goes By («Як плине час»), стала Надя Лі Коен. 

В основі fashion-фільмів Saint Laurent — книга французького письменника Марселя Пруста «У пошуках втраченого часу». 

Культова мелодія «Щедрик» у різдвяному кампейні Chanel 

Осторонь святкового сезону не лишився й Chanel — бренд спершу випустив серію кадрів з моделями Моною Тугаард, Анною Юерс і Юн Янг Бей, а згодом також і відео з Вітторією Черетті в головній ролі. 

За сюжетом різдвяної історії головна героїня живе у країні, де ніколи не буває снігу. Весь час вона мріяла про настання зими й одного дня її бажання виповнилося. Дія рекламного ролика розгортається під звучання культової мелодії «Щедрик», більш відомого за кордоном як Carol of the Bells. 

Наймиліша рекламна кампанія 2024 року — Coperni 

Цьогоріч у своїй різдвяній рекламній кампанії Coperni знову вдався до «забороненого прийому». На представлених брендом світлинах і відео позували домашні улюбленці членів команди Coperni — собаки Піппа, Гаррі, Тупак, Проспер і Нео. 

Бренд the COAT by Katya Silchenko святкує 10-річчя 

З цієї нагоди на YouTube каналі the COAT by Katya Silchenko відбувся реліз документальної стрічки «Бути жінкою», що розповідає про створення та розвиток бренду. 

«Бренду the COAT виповнюється не 10 років, він зароджувався на перших моїх тренуваннях та змаганнях з бальних танців у 12 років, формувався, коли я шукала себе в проєктах на телебаченні у 25 років, будувався у жорстких випробуваннях «Останнього героя», проявлявся кожен раз, коли я закохувалась, купляла омріяну сукню, стверджувалась та розкривалась як Катя Сільченко, якою була у 2014 з ідеєю створити бренд для жінок і якою я є зараз»,

— поділилася засновниця та креативна директорка the COAT Катя Сільченко. 

SOLO for Diamonds презентував благодійну колаборацію з GUNIA Project 

Український ювелірний бренд вирощених діамантів SOLO for Diamonds представив самобутні та автентичні сережки SOLO by GUNIA Project. Обличчям проєкту стала засновниця й головна архітекторка AKZ Architectura Катерина Зуєва. 

Разом з Катериною бренд SOLO for Diamonds направляє 50% прибутку від продажу сережок на підтримку благодійних ініціатив і допомогу ЗСУ. 

Група «Ковальська» та бренд ALCHEVSQUE презентували лімітовану колекцію ONLY FOR WORKERS 

Натхнена індустріальним духом лінійка одягу поєднує важку промисловість із модою. У ній представлені 12 позицій, зокрема денімові куртки, футболка з принтом бетонозмішувача та графіті, а також штани, які регулюються на колінах та штанинах, що дозволяє змінювати силует. 

«Ми це зробили, бо відчуваємо, що сувора робітнича естетика є невіддільною частиною нової української реальності. Нашою спільною роботою з командою ALCHEVSQUE ми хотіли спростувати міфи навколо індустріальної культури про «застарілість», «несексуальність», «антилюдяність». Ця колаба репрезентує обличчя реального сектору виробництва, який є рушійною силою економіки та майбутньої відбудови й розбудови України», 

— Володимир Соболев, директор з маркетингу «Ковальської». 

RBTNK присвятив новий дроп культурі памʼяті про людей, які загинули під час війни 

Після початку повномасштабного вторгнення RBTNK (Really Busy Talented ‘N Kind) перезапустився з новою місією — вшанувати захисників та всіх, хто стоїть на захисті України. Гейміфікований світ бренду об’єднує персонажів, які символізують реальних героїв, і демонструє, як маленькі артефакти можуть стати «невеликими речами, що допомагають виграти велику гру». 

Четверта глава, «Збережи пам’ять про свого героя», присвячена людям, які загинули під час війни, не лише військовим, а й усім, хто став частиною боротьби. Гасло «Перемагає той, хто пам’ятає» нагадує нам про важливість пам’яті, яка живе завдяки кожному з нас. 

Продуктом цієї глави став браслет із персональним гравіюванням, що зберігає частинку памʼяті про героя.

З новою главою RBTNK також презентує цифровий меморіал на сайті, де кожен може вшанувати пам’ять своїх близьких, залишивши історію про них через спеціальну форму. 

RBTNK присвятив новий дроп культурі памʼяті про людей, які загинули під час війни 

Капсульна колекція скульптурних об’єктів дизайну від українського колективу ZEMNA 

Робота над лінійкою тривала майже два роки, аби досягти розмиття межі між дизайном предметів і мистецтвом створення об’єктів-скульптур. Скульптурні форми наче взаємодіють з людиною, огортають тіло і дають відчуття відкриття внутрішньої «дикої» енергії, запрошують до діалогу з собою, з природою та з моментом. 

Нова капсула складається з м’яких крісел «Сокіл», набору керамічних аксесуарів «Дика», виконаних методом пластичного формування та олов’яних кавових столиків «Сплав». Усі ці об’єкти натхнені могутнім минулим, овіяним містикою та незламністю. 

ANTMY та Body Karma Soul створили безпечний жіночий топ для занять спортом 

Традиційно жовтень є місяцем комунікацій, пов’язаних з боротьбою проти раку грудей. Але бренд ANTMY та фітнес-студія Body Karma Soul об’єдналися, щоб сказати, що проблеми здоров’я молочної залози не закінчуються 31 жовтня. Разом вони представили спортивний топ, для розробки якого були враховані рекомендації лікарів-мамологів, а також усі потреби жінок під час занять фітнесом. 

Топ виготовлений з еластичного спортивного трикотажу, що ефективно відводить вологу та зберігає відчуття сухості. Пласкі шви запобігають натиранню і подразненню шкіри, а бретелі з можливістю регулювання довжини дозволяють індивідуально налаштувати топ для жінок різного зросту. Широкий еластичний пояс під грудьми додає стабільності й надійної фіксації, не обмежуючи рухів. 

Олівія Родріґо позувала в корсеті українського бренду SANTA 

Цього місяця французький бренд Lancôme оголосив Олівію Родріґо новим амбасадором. З цієї нагоди було презентовано ролик, у якому співачка постала в корсеті від українського бренду SANTA. 

На відео Олівія позувала у блискучому атласному топі, вкритому стразами, що також має шнурівку на спині й глибоке декольте. Вбрання гармонійно доповнили блискучим акцентним макіяжем очей.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ