Учора, 27 червня, у Парижі завершився Тиждень моди Haute Couture, у рамках якого відбулося 27 вишуканих шоу. Кожен з кутюр’є намагався приголомшити публіку своїм унікальним баченням і високим рівнем дизайнерської майстерності: від Деніела Розберрі, який для шоу Schiaparelli працював з образом птаха-фенікса й створював декор з хромованих пір’їн для оксамитової сукні, до Ніколя Ді Феліче, який презентував свій погляд на спадщину бренду Jean Paul Gaultier.
Сьогодні пропонуємо вам розглянути найцікавіші покази Тижня високої моди сезону осінь-зима — 2024/25.
Schiaparelli
Показ Schiaparelli відкрив Тиждень Haute Couture й одразу задав надвисоку планку: прозорі тканини, розшиті кристалами, драпірування, розрізи, масивні банти, а також дивовижні форми, у які складалася тканина.
Узявши за основу образ фенікса, що постає з попелу — символ переродження, Модний дім занурив глядачів в атмосферу цього сакрального процесу. А підкріпив враження елементами естетики 1950-х років і предметами, натхненими самою Ельзою Скіапареллі.
Christian Dior
Цьогоріч Париж стане місцем проведення одного з ключових світових спортивних змагань — Олімпійських ігор, і доки у самій французькій столиці триває підготовка, Модні доми країни, такі як Christian Dior, надихаються тематикою заходу. Так, у фокусі кутюрної колекції Марії Грації К’юрі сезону осінь-зима — 2024/25 опинилися атлетична естетика й епоха античності.
На тлі репродукцій картин нині покійної художниці Фейт Рінгголд подіумом крокували моделі у переосмислених й декорованих камінням спортивних елементах, а також сукнях з драпіруванням, що нагадували вбрання еллінських богинь.
Chanel
Особливим цей Тиждень став для Дому Chanel, адже шоу Haute Couture осінь-зима — 2024/25 стало першим без Віржині Віар, яка на початку червня оголосила про залишення посади креативного директора бренду.
Команда Chanel зосередилася на театральних образах, натхнених оперою й балетом. Деякі з виробів відсилали нас до костюмів балетів «Синій потяг» (1924 рік) та «Аполлон Мусагет» (1928 рік), які створила сама Габріель Шанель. Окрім цього, шоу запам’яталося глядачам різноманіттям матеріалів і фактур: від фірмового твіду (представленого, звісно, у величезній кількості) до тюлі й сатину.
Giorgio Armani Privé
Цього сезону голлівудських нагороджень десятки знаменитостей, серед яких Марго Роббі й Селена Гомес, обирали для червоних хідників аутфіти Giorgio Armani Privé. І, переконані, з початком наступного сезону вбрань від Джорджо Армані у гардеробах зірок лише більшатиме, адже у Парижі бренд представив величезну кількість ідеальних для урочистих церемоній суконь.
Родзинкою кутюрної колекції Giorgio Armani Privé стали перлини, якими були розшиті одяг та аксесуари, а деякі елементи навіть були повністю виконані з них.
Jean Paul Gaultier
Традиційно з 2020 року Jean Paul Gaultier щоразу запрошує для створення лінійки Haute Couture нових дизайнерів, і цього сезону такої честі було удостоєно креативного директора Courreges Ніколя Ді Феліче.
Завдання, що постало перед Ніколя, було не з простих — поєднати власний стиль з ДНК бренду Jean Paul Gaultier. Однак можемо констатувати: дизайнерові вдалося. Зосередивши свою увагу на корсетах як невід’ємній частині спадщини Готьє, він додав прозорі тканини, драпірування та інші елементи.
Balenciaga
Дивувати глядачів Тижня високої моди продовжив і Демна Гвасалія, який перетворив своє шоу на медитацію, що насичує позитивною енергією. Водночас дизайнер відійшов від концепції представлення одних лише вишуканих суконь, увівши у лінійку шкіру, денім і фірмовий оверсайз.
Колекцію Haute Couture Демна визначив як данину субкультурам, що впливають на його бачення моди.
Elie Saab
Завершуємо наш сьогоднішній огляд вишуканою лінійкою Elie Saab, що поєднала у собі драматичні total black look і фемінні сукні у нюдових тонах, оздоблені квітами.
Окрім цього, зустрічаємо у колекції й улюблене багатьма драпірування, а також прозорі тканини, вишивку кристалами, пір’я тощо.