Як минув Тиждень моди у Мілані: найкращі покази сезону осінь-зима — 2024/25

Огляд найцікавіших колекцій

АВТОР: Аліса Єрмоленко

ФОТО: Imaxtree

ОПУБЛІКОВАНО: 26 лютого 2024

Минулого тижня двері у світ моди відчинило третє з міст «Великої четвірки» — Мілан — столиця моди, де у гру вступають передові представники італійської fashion-індустрії. На своїй «території» вони почуваються володарями світу, тож мусимо підкорюватися тутешнім модним правилам: посуваємо авангардний Лондон і відкидаємо дух Нью-Йорка. 

Цьогоріч Тиждень моди у Мілані дійсно мав чим нас здивувати: комбінація різних фрагментів матеріалів, дебют Адріана Аппіолази у Moschino та «монументальність повсякденності» у роботах Матьє Блазі. Детальніше про головні шоу Тижня розповідаємо у нашому матеріалі. 

Prada 

Почнемо, звісно, з хедлайнера Тижня моди у Мілані — бренду Prada, що на його подіумі свою колекцію представили Міучча Прада та Раф Сімонс. У новій лінійці виділити можна чимало деталей: від чергового тріумфу ділового стилю та популяризації нового вузького, дещо візуально подовженого силуету до використання традиційно чоловічих елементів поряд із жіночими кліше. Однак найбільше модних експертів з усього світу вразив усе ж контраст матеріалів, вбудованих в один елемент одягу. Йдеться про шовкові вставки на спідницях, сорочках, жакетах і навіть трикотажних жилетках, що протиставляють делікатность і ніжність щільності й грубості. 

Bottega Veneta 

Про твори дизайнера-новатора Матьє Блазі годі й розповідати, адже цього сезону йому вдалося прикувати увагу публіки до звичайних сорочок, пальт і суконь у довжині міді завдяки їхній незвичній конструкції. Однією з найбільш виразних рис показу стала фемінність — у речах, формах і силуетах, а найпомітнішим матеріалом показу стала шкіра. 

Щодо стилістичних прийомів, то, на думку Bottega Veneta, увагу варто звернути передусім на багатошаровість. 

Gucci 

Повністю пройнявшись ідеєю фемінності, що панує на подіумах 2024 року, Сабато Де Сарно вдався до «маленького руйнівного жесту», аби вловити щось надзвичайне там, де всі бачать буденне. Поза заявами бренду в Instagram нова колекція представляє вишукані тренди майбутнього сезону: довжину міні — у шортах, сукнях, жакетах і навіть верхньому одязі, білизняний стиль з його елегантним мереживом, блиск на розшитих лелітками речах, довгі пальта, що контрастували зі зазначеними вище міні, та пастельні кольори. Водночас щодо актуальних відтінків окремо варто виділити зелений. 

Fendi 

Креативний директор бренду Кім Джонс презентував у Мілані лінійку, натхнену лондонською субкультурою Blitz Kids, спадщиною Стародавнього Риму і культурою країн Азії. Цей контраст, доповнений дещо театральним оздобленням простору, підкреслював усю повноту непересічних стилістичних рішень у шоу. 

Водночас кольорова палітра показу виявилася досить спокійною: бежевий, коричневий, хакі тощо. 

Moschino 

Сезон осінь-зима — 2024/25 починає нову главу в історії бренду Moschino, адже цього тижня у Мілані дебютував Адріан Аппіолаза, раніше відомий співпрацями з Miu Miu, Louis Vuitton і Loewe. Дизайнер вирішив розпочати «з чистого аркуша», відкинувши ексцентричні ідеї свого попередника Джеремі Скотта (хоча і лишивши нотку дивакуватості, зокрема, у капелюхах у формі паперових корабликів). 

Натомість Аппіолаза повернувся до витоків історії Moschino — до робіт самого Франко Москіно. Дизайнер згадав одні з найзнаковіших речей Дому, серед яких топ з італійським прапором, заправлений у штани, спідниці з принтом та сукні-футболки зі знаками питання. 

MM6 Maison Margiela 

Абстракція, гра з фактурами і формами, радикальність силуету — все це про нове шоу бренду MM6 Maison Margiela. У вічі передусім впадають об’ємні структуровані плечі, адже з’являються вони буквально всюди: на гольфах, жилетках, оверсайз і приталених жакетах, топах і навіть сорочках. 

Ще однією важливою рисою є матеріали, зокрема, шкіра. Саме вона ставала основою гри фактур чи не в кожному аутфіті. 

Tom Ford 

Пітер Хокінгс відзначає свій другий сезон на посаді креативного директора бренду Tom Ford, і представляє свою осінню-зимову колекцію. З’являючись із пітьми у чорних вбраннях моделі поступово змінюють настрій шоу з темних жакетів і пальт з акцентними ґудзиками на світлі відтінки суконь і розшитих лелітками виробів, прямуючи аж до лілово-фіолетових тонів. 

Max Mara

«Безсонні ночі» Сідоні-Габріель Колетт надихнули бренд Max Mara пройнятися елегантністю та тонким гламуром і дослідити власні емоції. Виконане у нейтральній колірній гамі шоу представляє трикотаж у всіх можливих його формах: від тонкого прозорого гольфу до сукні максі, а також фокусує увагу глядачів на таких елементах класичного стилю як жакети, пальта, шкіряні рукавиці тощо. 

Якщо ви шукали нові цікаві стилістичні прийоми, також радимо звернути увагу на Max Mara, зокрема, на гольфи, обвиті тонким паском. 

Jil Sander

Знаковий для Jil Sander мінімалізм 90-х років знаходить нове прочитання, здобуваючи округлі форми на показі сезону осінь-зима — 2024/25: плечі, рукави — вигини супроводжували кожен елемент одягу.

Не менш важливу роль було відведено й текстурам, зокрема, вовні, мохеру, блискіткам, шкірі, хутру, стьобаним елементам тощо.

Ferragamo

Бренд, що не так давно стрімко піднявся на передові позиції світу моди, цього сезону поєднав позачасовість і сучасність одягу, представивши вишуканий гардероб. У новій лінійці Ferragamo поєднав класичні пальта, жакети, брючні костюми, прозорі елементи, бахрому, блискучу шкіру, хутро тощо.

Versace

Бунтарський дух і добре серце. На думку Донателли Версаче, саме це контрастне поєднання якнайкраще описує її нову колекцію. Дизайнерка порушує правила, аби створити нові, демонструє «хорошу дівчинку» з дикою душею. Саме тому на шоу поєднуються приталені сукні з білими комірцями та корсетні вироби з акцентом на стегна, картатий принт із леопардовим тощо. 

Blumarine

«Ви коли-небудь зустрічалися на вулиці з красивим незнайомцем і відчували, що ви дійсно хотіли б його пізнати?». Саме таке питання ставить Blumarine перед своїми підписниками. Відходячи від знакової Y2K естетики попереднього креативного директора Нікола Броньяно, бренд зізнається, що цей показ — історія, заснована на реальних почуттях. 

N°21 

«Анархічний гламур» Алессандро Дель’Аква цьогоріч став хітом Тижня моди у Мілані, прикувавши всі погляди до себе завдяки виразності фактур та контрастності деталей. Так, особливу увагу фешіоніста привернули прозорі сукні у парі з щільними трикотажними кардиганами, розшита кристалами спідниця з пухнастим об’ємним шарфом, шуба з яскравими шкіряними рукавицями тощо. 

Tod’s 

У новій колекції креативний директор Маттео Тамбуріні досліджує поєднання міського життя й дозвілля, формального й неформального, традицій і новаторства. Так, Tod’s представив шкіряні тренчі, вовняні костюми, сорочки тощо, а поряд у парі з ними — яскраве взуття з безтурботною бахромою. В Instagram бренду також зізнаються: натхненням для шоу слугував сучасний мінімалізм. На подіумі з’являлися й знакові для бренду вироби, зокрема, сумка Di Bag Swing.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ