Як минув Тиждень моди у Нью-Йорку: найкращі покази сезону осінь-зима — 2024/25

Колекції, що варті вашої уваги

АВТОР: Аліса Єрмоленко

ФОТО: Imaxtree

ОПУБЛІКОВАНО: 14 лютого 2024

Сьогодні у Нью-Йорку завершився Тиждень моди, що цьогоріч вирізнявся особливо щільним графіком — свої колекції поспішали представити понад 90 брендів. І хоча локація не вирізняється надто гучними іменами, які традиційно влаштовують шоу в європейських модних столицях, та навіть більше — втратила деяких зі своїх хедлайнерів, таких як Tom Ford або Calvin Klein, нам точно є що переглянути. 

Так, Нью-йоркський тиждень моди лишається майданчиком для одних з найвідоміших представників американського модного простору. І саме їхні колекції ми сьогодні пропонуємо вам обговорити. 

Proenza Schouler 

Хедлайнером Тижня моди у Нью-Йорку цьогоріч став бренд Джека Макколоу і Лазаро Ернандеса Proenza Schouler, що, позбувшись усього зайвого, тяжіє до актуального у 2024 році мінімалізму 1990-х років. Зосередивши свою увагу на нейтральних кольорах — білому, чорному та сірому, дизайнери органічно ввели в лінійку виразні кольорові та фактурні акценти. І йдеться не лише про червоне взуття та сумку, блискучі шкіряні штани або бахрому, а й про окремі образи, як-от із сукнею у золотому ефекті металік. 

Важливою складовою колекції стали прозорі тканини — дуже актуальні цього сезону, які будуть з нами ще тривалий час. Вони з’являлися, зокрема, на блузах і сукнях. 

Khaite

Креативна директорка бренду Кетрін Голштейн укотре доводить, що запорукою вдалої колекції є саме її матеріали. Залишаючись відданою фірмовому мінімалізму Khaite, дизайнерка поєднала в колекції блиск шкіри, ніжність сатину, вишуканість хутра і легкість прозорих тканин. 

Центральними елементами колекції осінь-зима — 2024/25 стали предмети верхнього одягу з акцентом на талію, топи та сукні з V-подібним вирізом, жакети зі структурованими плечима, спідниці довжини максі та високі «оперні» рукавиці. 

Helmut Lang

Цьогоріч Helmut Lang опинився у вихорі своєї стихії, адже на модний п’єдестал знову підійнялася естетика 1990-х років з її мінімалізмом — знакова для бренду епоха, що свого часу зробила його шалено популярним. 

Тримаючи фокус на нейтральних кольорах, переважно чорному, простих зрозумілих фасонах і діловому спрямуванні, бренд запровадив до асортименту нової лінійки картатий принт і ряд цікавих фактур. 

Jason Wu

«Це шоу присвячене моїй команді. Це шоу присвячене тим, хто мріє» —

саме цими словами колекцію схарактеризував сам креативний директор бренду Jason Wu. У новій лінійці він зібрав нові трикотажні форми, глибокі V-подібні вирізи, сукні, що буквально струменіють униз по тілу, та дещо деконструйовані предмети гардероба. Однак головним акцентом колекції стала асиметрія — вона знайшла відображення чи не в кожній речі. 

Окрім цього, для шоу осінньо-зимового сезону Jason Wu об’єднався з ювелірним брендом Sauer, що підготував ексклюзивну капсулу виробів з 18-каратного золота й діамантів. 

Tory Burch 

Цього сезону Tory Burch продовжує досліджувати об’єм та силуети в одязі, експериментуючи з А-силуетом, приталеним фасоном і традиційно спортивними елементами, чергуючи легкі фемінні сукні зі строгими структурованими виробами. 

Особливу увагу дизайнерка приділила матеріалам і фактурам — чи не кожен виріб відрізнявся виразною текстурою, що дозволило при постановці шоу чергувати глянцові й матові, рельєфні та гладенькі деталі. 

Ulla Johnson 

Розмірковуючи про кордони, що «розділяють» моду на чоловічу та жіночу, і надихаючись полотнами американського художника Мілтона Ейвері, команда бренду презентувала скульптурну колекцію, що обігрувала форми, фактури та кольори. Йдеться, зокрема, про роботу з вовною, а також використання трендового лілового кольору, ефекту металік та ряду інших прийомів. 

Tommy Hilfiger 

Після певної перерви від появи на червоних хідниках бренд Tommy Hilfiger повернувся з новою колекцією, зосередившись на роботі з елементами стилю преппі. 

Серед цікавих деталей нової лінійки — зміїний принт, що оздоблював взуття.

Bevza

Багатогранну культурну спадщину України під час Тижня моди у Нью-Йорку продемонстрував бренд Bevza, що ставить за мету висловлювання вдячності та визнання України як великого світового виробника зерна. Зерно, як символ культурного надбання та стійкості України, стає основним елементом колекції. Екологічність — центральний елемент колекції — відображає основні цінності та культурну місію бренду. Світлана Бевза активно використовує ці цінності для спілкування зі своєю аудиторією через свої колекції, які повністю виготовляються у Києві.

THEO

У рамках Нью-Йоркського тижня моди український бренд THEO, що спеціалізується на експериментальному верхньому одязі з мінімалістським підходом до дизайну, представив Co-Ed колекцію Fall-Winter’25 під назвою THEO THE CREATOR. Нова лінійка здивувала глядачів екстравагантними новітніми техніками — приталеними рустикально в'язаними й жакардовими піджаками з виразною 3D текстурою та нарочито підкресленою плечовою лінією, яка гостро відображає стилістичну зрілість. 

Водночас особливу увагу привернули речі з грубої зістареної екошкіри — брюки прямого крою, куртки та довгі рукавиці, декоровані хромованими люверсами різних діаметрів.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ