27 вересня в серці Булонського лісу Вікторія Бекхем запропонувала усім нам вирушити у мандрівку крізь структуру і шари одягу, граючи з його анатомією, розкладаючи її на частини та виставляючи на показ. Але водночас вона створила нову, ще більш чуттєву реальність одягу.
Колекція Victoria Beckham весна-літо — 2025 була презентована між двома павільйонами Палау Багатель, коли сутінки огорнули небо. Однак, цього сезону, основний акцент зроблено не на зовнішньому вигляді, а на внутрішньому. Дизайнерка досліджувала глибинні простори моди, створюючи стилістичний прошарок між тілом та тканиною. В цій тонкій грі з приховуванням і відкриттям Вікторія запропонувала колекцію, наповнену чуттєвістю і складним кроєм.
Мистецтво одягатися починається з самого процесу вдягання — ритуалу, знайомого кожній жінці незалежно від її стилю. Цього сезону Вікторія Бекхем продовжує досліджувати гардероб, спостерігаючи за фізичним зв'язком між одягом і тілом, інтимністю одягу. Відображаючи лейтмотив колекції, пов'язаний з внутрішніми елементами, палітра колекції натхненна кольорами, які прикрашають стіни дому Вікторії Бекхем, написаними Жан-Мішелем Баскія.
Колекція залишається чітко поділеною на дві частини: легкі силуети та структурований крій. Перша, й мабуть, найвражаюча частина — це зафіксовані шовкові тканини, які виглядають так, ніби були сформовані прямо на шкірі. Ці тканини, сповнені ніжності та крихкості, обгортають тіла, перетворюються на сукні, застиглі в повітрі, наче античні статуї. Усе це створює ефект прозорості, що додає ще більше загадковості.
Ті ж легкі, граційні шовкові драпірування, якщо не перетворюються на вишукані сукні, то знаходять контраст у строгому, хоча і не безхитрісному, крої костюмів. Костюми також підкреслюють внутрішню сутність — розкриття того, що приховується під швами. Наприклад, ми бачимо експерименти з розрізами на штанинах замість класичних складок, які оголюють коліна під час руху, або піджаки з одним рукавом. Ще цікавішим є конструктивні рішення, коли внутрішня частина жакетів, з підкладкою та етикеткою, стає зовнішньою стороною, а розрізи від шиї до плечей оголюють шию.
Таке розкриття не обов'язково передбачає руйнування. Це також створення основи для одягу або його елементів. Так, спідниці та штани отримують структуру завдяки вертикальним вставкам у поясах, які формують низькі й вільні лінії талії. Інтерпретація естетики білизни зростає, стаючи все більш явною. Кісточки навіть проникають у топи та сукні, наче малюючи на них хвилясті лінії. Це надає новий погляд на асиметричні шовкові сукні, які стали знаковими для бренду Вікторії Бекхем.
Проте, відмовлятися від цих знакових елементів дизайнерка не збирається. Одна із суконь, ніжно-зеленого кольору, яку одягла Джіджі Хадід, одразу після показу з’явилася на сайті бренду за принципом «see now, buy now».