Сьогодні у Парижі завершився Тиждень чоловічої моди, а це означає, що настав час підбивати його підсумки та згадувати наймодніші колекції світових брендів. Модний сезон осінь-зима — 2024 унікальний тим, що представляє світові образ нового чоловіка, розмірковуючи над його одягом та зовнішнім виглядом загалом. Про це заявляв, зокрема, П’єрпаоло Піччолі:
«Новий чоловік не лише необхідний, але й неминучий. Утвердження особистості полягає в особистому та колективному виборі. Блакитний колір призначався чоловікам як своєрідний ідентифікаційний прапор і, як такий, з роками був насичений атрибутами, які втратили своє значення — можливо, тому, що вони ніколи його не мали».
Дизайнер не став змінювати колір — він залишився блакитним — кольором неба, на який спрямований погляд. За його словами, ця колекція є результатом роздумів про еволюцію цих символів, сукупності можливостей, які стають гардеробом, що визначається не статтю, а свободою вибору.
Саме з колекції П’єрпаоло Піччолі й пропонуємо вам почати наш огляд.
Valentino
Цього сезону дизайнер змінив напрямок зі сторони молодшої аудиторії до вічної класики, продемонструвавши різноманітні аутфіти в діловому стилі, доповнені краватками й пальтами. Водночас колекція не позбавлена блиску повністю — на подіумі були представлені й елементи з блискітками.
Вищезгаданий блакитний колір яскравою лінію проходив через усю колекцію, з’являючись на сумках, гольфах, пуловерах, брюках та пальтах. Однак поряд із ним були й інші насичені відтінки, зокрема зелений, рожевий, червоний та оранжевий.
Givenchy
«Джентельменство — це вияв характеру»,
— продовжує тему бренд Givenchy.
Своє дослідження він зосередив на темі подвійності чоловічого гардероба: формального та особистого, де поряд із діловими елементами сусідствують вияви безтурботності та яскравості.
Одним із найцікавіших предметів у лінійці стала сорочка blanche, яку носив Юбер де Живанші у своїй майстерні. Ця елегантна деталь представлена у двох варіантах — з рукавами та без них.
Hermès
Наступний бренд, Hermès, зробив ставку на більш спокійну колірну гаму, аби зосередитися на формах і фігурах з чоловічого гардероба. Через гру з розрізами та вирізами дизайнери конструювали одяг, створюючи нові архітектурні силуети.
Yohji Yamamoto
Нова колекція 80-річного дизайнера також не підкорюється надсучасним трендам, акцентуючи на традиції, сім’ї та історії. Плин часу в лінійці передавав чорний колір (якого, звісно, багато не буває), а також інші тони нейтральної гами. Іншим помітним акцентом колекції стала багатошаровість.
Dior Men
Діловий стиль посів особливе місце й на чоловічому показі Dior: костюми з брюками та шортами, сорочки, пальта тощо. Окрім цього, колекція представляє свіжий погляд на спадщину модного дому.
Шоу умовно можна поділити на дві частини, і в другій подіум наповнює урочистий тон: шкіряні топи без рукавів, розшиті лелітками пуловери, гольфи та верхній одяг, прозорі елементи верху тощо.
Не можливо оминути увагою і взуття — дизайнери зробили ставку на балетки.
Balmain
На противагу нейтрально-діловим аутфітам попередніх брендів показ Balmain — справжній вибух кольорів, принтів, різноманітних візерунків, золота і форм у всій їхній красі. Тепер упевнено можна сказати, що максималізм захоплює й чоловічу моду.
Зазначимо, що шоу Balmain закривала Наомі Кемпбелл, яка «тримала» квіти.
Loewe
Завершуємо ми нашу сьогоднішню добірку шоу показом Loewe — бренду, що стрімко злетів на верхівку рейтингу брендів-трендсетерів і став одним із законодавців сучасної моди.
Чоловіча колекція бренду особливо вирізнялася контрастами: поряд із сірим брючним костюмом — яскравий, оздоблений візерунками кардиган, за ним модель крокує у джинсах і з оголеним торсом, а далі — шкіряний комбінезон із тисненням під крокодилячу шкіру.