Схоже, ми надто поквапилися звершувати главу чоловічих показів у межах Паризького тижня моди, адже учора свою колекцію у вишуканій, похмурій і водночас дещо інтимній атмосфері представив Ентоні Ваккарелло, креативний директор Saint Laurent. І як уже встигли прокоментувати лінійку в Мережі, у ній естетики бренду зібрано більше, ніж є у самому бренді.
Показ чоловічої лінійки Saint Laurent сезону осінь-зима — 2025/26 традиційно відбувся у штаб-квартирі бренду на вулиці Rue de Bellechasse, що була нещодавно відреставрована. Особливу атмосферу на локації забезпечували барокові канделябри, свічки на яких випромінювали тепле золоте світло. Його містицизм доповнював саундтрек шоу від канадського співака Леонарда Коена із символічною назвою You Want It Darker.
Окрім пошуків балансу між світлом і темрявою, Ентоні Ваккарелло надихали чоловічі портрети 1980-х років авторства американського фотографа Роберта Мепплторпа. Поєднавши їх із гардеробом чоловіка бренду Saint Laurent, дизайнер розробив свою колекцію.
У її центрі — класичні брючні костюми, що, як і завжди, відзначаються бездоганним пошиттям і досконалістю форм. Доповнюють їх високі чоботи, виконані з блискучої м’якої шкіри. Саме в цій комбінації ми зчитуємо той самий невловимий баланс світла й пітьми.
Окрім чобіт зі шкіри, на подіумі були виготовлені й брюки та тренчі. Фінал шоу став сплеском ексцентричності — вбрання моделей завершували комірці чи елементи верхнього одягу, декоровані пір’ям.