У січні 2023 року на посаду креативного директора Gucci на заміну легендарному Алессандро Мікеле прийшов Сабато де Сарно. Новий дизайнер дебютував на Тижні моди у Мілані з колекцією весна-літо — 2024, де продемонстрував зміну вектора стилю Модного дому. Нині ж де Сарно продовжує розвивати власне бачення лінійки жіночого одягу і представляє рекламну кампанію сезону осінь-зима — 2024/25.
Як і сама лінійка, що була продемонстрована на подіумі у лютому 2024 року, кампейн продовжує тему діалогу моди й реальності, одягу й особистості у пошуках свободи інтерпретації без будь-яких обмежень.
У рекламній кампанії перед об’єктивом фотографа Девіда Сімса позували Лолі Баія, Алаато Язипер і Цзяхуі Чжан.
Велика увага в образах моделей приділена фактурам: шкіра з тисненням у вигляді лого бренду Gucci, ніжне мереживо з квітковими мотивами, пальта, подоли яких розшиті лелітками, та кардигани, на комірцях яких бачимо декор у вигляді кристалів. Текстури переплітаються між собою, додаючи аутфітам глибини й роблячи їх більш довершеними і цікавими.
Ще один акцент луків кампейну — аксесуари, зокрема, сумка з верхньою ручкою GG Milano та оздоблені кристалами слінгбеки Jackie. Обидва елементи виконані у трендовому бордовому кольорі, що є знаковим як для Gucci, так і загалом для естетики 2024 року.