Бренд Мері-Кейт та Ешлі Олсен вчергове докладно пояснює нам, що таке справжня «тиха розкіш», цього разу надавши слову «тиха» надто буквального значення. На шоу The Row, що відбулося минулого тижня у рамках Paris Fashion Week, було заборонено вести зйомку. Гості показу робили нотатки у записники, що їх турботливо забезпечив бренд, як це було у попередню модну епоху. І хоча це рішення викликало суперечності з-поміж fashion-експертів, точно сказати можемо одне: з поставленим завданням воно впоралося.
Тим часом The Row нарешті подарував нам можливість поглянути на колекцію зима-2024, більше не ховаючи її за ширмою, ані в прямому значенні — адже ця вишукана деталь інтерʼєру зʼявляється безпосередньо у самому кампейні, ані в переносному.
Виконана у нейтральній колірній гамі колекція була зосереджена на силуетах і фактурах. Пишні плащі, пальта з «вбудованими» шарфами, стандартні оверсайз моделі та з акцентом на талії. Поряд із ними — брючні костюми, що попри своє традиційно ділове спрямування, мають підкреслено розслаблений настрій. А також сукні з відкритими плечима та корсетами топами, моделі довжиною до коліна, декоровані бахромою по подолу та на рукавах.
Щодо фактур, то тут різноманіття є ще більшим: плісована тканина на спідницях і сукнях, вовна, з якої також виконувалися плетіння, хутро, шкіра, необроблені краї на вирізах. Деякі аутфіти також мали акценти у вигляді окремих елементів, як-от червоних китиць на шарфі, що слугує поясом на шубі кольору слонової кістки, або шапки, оздобленої «дзвіночками» та іншою металевою фурнітурою, блискучі тюрбани, що доповнювали образи з пальтами, сережки-кільця з закручених листів металу, туфлі з тисненням під крокодилячу шкіру.
Туфлі, до речі, були важливою складовою лінійки. За судженням сестер Олсен, саме туфлі-човники є тим взуттям, на яке варто звернути увагу. Також на показі були представлені босоніжки на підборах, ніжні балетки і кросівки (один з яких The Row пропонує знімати).