Найцікавіші покази сезону весна-літо — 2025 Тижня моди у Мілані

Шоу, які ви не можете пропустити

АВТОР:

ФОТО: Launchmetrics/Spotlight, Колаж: Катерина Серегова

ОПУБЛІКОВАНО: 24 вересня 2024

Сьогодні у Мілані завершується Тиждень моди, який, попри те що порівнювати модні столиці може бути некоректно, впевнено називаємо одним із найнасиченіших. Саме тут свої лінійки представляють гіганти індустрії, великі Модні доми, серед яких Prada, Gucci, Fendi, Versace, Dolce&Gabbana та інші. 

За даними платформи TagWalk, найбільшу увагу привернули шоу Prada (на першому місці), Bottega Veneta (на другому) та Gucci (на третьому, відповідно). Однак не лише вони варті вашого перегляду. 

Пропонуємо вам згадати головні шоу сезону весна-літо — 2025 Тижня моди у Мілані. 

Fendi 

У 2025 році Дім Fendi святкує 100-річчя від дня свого заснування, тож колекція весна-літо — 2025 стала початком святкового періоду. У ній креативний директор Кім Джонс вшановує спадщину Fendi, згадуючи всі ключові елементи айдентики бренду, його ДНК. 

Колекція оспівувала жіночність у кожній своїй деталі: від невагомих прозорих суконь до романтичних tea dress. На тлі лунала музика, поєднана з голосами Анни та Сильвії Фенді. Представниці другого і третього покоління іменитої сім’ї обговорювали Адель Фенді, яка й заснувала Модний дім разом зі своїм чоловіком Едуардом. 

Marni 

Краса у швидкості руху, вона не є місцем призначення. Саме таким було гасло шоу Marni, команда якого цього сезону згадує казку «Аліса в Країні Див» і змушує нас гнатися за білим кроликом. 

На самому подіумі відбувалося справжнє божевілля. Кожна модель крокувала власним шляхом — і цей хаос транслювався і у колекції. 

Boss 

Офісний стиль уже давно покинув межі офісу, однак тепер у колекції весна-літо — 2025 креативний директор Boss Марко Фальчоні закликає покинути офіси й вас, впустити у свій світ пригоди та дух природи. 

Тепер на швах сорочок з’являються білі шнурки, легінси зігрівають ноги під спідницями, а під класичними піджаками ховаються технічні куртки з капюшонами. Моделі в легких костюмах і тренчах несуть відкриті сумки, з яких іноді випадають краватки, ручки, ключі від авто тощо. 

Jil Sander 

Люк і Люсі Меєрс продовжують звеличувати мінімалізм у кожній лінійці Jil Sander, водночас демонструючи високу майстерність у роботі з формами та фактурами. Особлива увага цього разу була приділена тканинам, зокрема, класичні сірі пальта завдяки переливчастому матеріалу підсвічувалися пурпуровим відтінком. 

Вагомим у колекції був також вплив гламуру початку ХХ століття, що прослідковувався у круглих комірцях на блузах, рюшах і квіткових аплікаціях. 

Max Mara 

Точність, лаконічність, елегантність — ці три слова якнайкраще описують нову лінійку Яна Гріффітса для Max Mara. Лишаючись вірним кодам бренду, він відкриває нову для себе площину — науку з притаманними їй строгими законами. 

Музою колекції стала новаторка, математикиня та філософка IV століття Гіпатія Олександрійська. Її спадок елегантної точності надихнув дизайнера на використання тригонометричних елементів у крої Max Mara. 

Prada 

Абсолютно новий підхід до одягу втілює показ Pradaнастільки експериментальний, що самі Міучча Прада і Раф Сімонс боялися представляти його публіці. Адже цього сезону Prada розмірковує про життя й функцію одягу в ньому. Це шоу — філософська вистава, зосереджена на розгляді ідентичності, а також взаємодії з іншими, співіснуванні з людьми в соціумі. 

Парадоксально, проте саме передовий бренд-трендсетер цього сезону підіймає питання щодо особистого вираження у час, коли всім правлять тренди, пошуку балансу між ними. Prada йде наперекір суспільним очікуванням щодо модного шоу: там, де ви очікуєте бачити хутряний комір, — лише принт замість нього, легінси підтримують зовсім непотрібні їм пояси, моделі ховають обличчя за візорами й масивними окулярами. 

Prada заявляє: носіть усе, чого бажає душа! І нехай це будуть футболки поло під прозорі сукні чи еспадрильї. 

MM6 Maison Margiela 

Цього сезону спадщину свого творця вшановує і MM6, звертаючись до деконструкції як принципу, закладеного Мартіном Маржелою. Старі традиції Дому відтворюються у нових формах, втілюють ДНК бренду. 

Колекція звертається, зокрема, до раннього періоду творчості Маржели: прозорі текстури, схожі на пластик, навмисна недбалість у конструкції одягу. Деякі силуети також повертають нас до початку 2000-х: тут можна побачити топи з капюшонами, жилети-смокінги та великі спортивні сонцезахисні окуляри. 

Moschino 

Колекції Адріана Аппіолази для Moschino — це стриманість та ексцентричність в одному флаконі. Вони закликають перетворювати щоденну ординарність на щось неординарне: голосно проголошувати get happy, динамічно рухатися у такт бахромі, ставити несподівані запитання й грати ними, як вам заманеться — tubino or not tubino. 

У лінійці весна-літо — 2025 переплелися драпірування, рюші, прозорі тканини, морські мотиви, перли, байкерський стиль та химерні для всіх, проте звичні для Moschino елементи. 

Emporio Armani 

Аби прикувати увагу публіки Emporio Armani не вигадує складних деконструкцій, а продовжує переосмислювати класику, зокрема і знакові для бренду м’які костюми. 

Поряд із ними сяють елементи вечірнього вбрання: насиченого рожевого кольору сукні міні, мерехтливі спідниці, шифонові брюки тощо. 

Tod`s 

Поміж скульптурних інсталяцій — величезних рук, що символічно тримали канати, крокували моделі подіумом Tod`s. Цього Тижня моди його креативний директор Маттео Тамбуріні представив свою другу колекцію, втілюючи ідеї розкоші, комфорту і спортивного духу. 

Зірками шоу стали такі моделі як Наомі Кемпбелл і Мона Тугаард. Разом з ними ми «вирушили» у подорож Середземномор'ям, починаючи з Італії, яка є невіддільною частиною спадщини Tod's, і завершуючи натхненням скульптурними силуетами Греції. 

Sportmax 

Колекція Sportmax сезону весна-літо — 2025 — вишукана інтерпретація сучасної архітектури в одязі. Кожен образ цієї колекції нагадує окрему будівлю, в якій простежується чітка геометрія, і є продуманим до найменших деталей. 

Прямота ліній, силуети з квадратними плечима, трикутні декольте, драпірування, прозорість — усе це сплелося у лінійці Sportmax. Команда бренду скульптурно обробляє форми тіла, створюючи колекцію з геометричною варіативністю та незмінною елегантністю. 

Gucci 

Уже рік Сабато де Сарно невтомно досліджує спадщину Дому Gucci, тож настав час підбивати певні підсумки. І зробити це дизайнер вирішив не абиде — а у стінах Музею дизайну Трієнале. 

У просторі де Сарно утворив коридор кольорів, що нагадують відтінки літнього заходу сонця: шлях простягається від білого до фірмового тону Gucci Rosso Ancora. 

Значну увагу він приділив й інших легендарним об’єктам Gucci. Так, дизайнер представив культову сумку Gucci Bamboo 1947 року з оновленими деталями, хустки Gucci Flora Foulard, а центральним елементом взуття зробив лофери Horsebit 1953. 

Versace 

У колекції весна-літо — 2025 Донателла Версаче згадує часи, коли працювала пліч-о-пліч з братом Джанні. Він виготовляв лінійки для Versace, а вона — для його дочірньої компанії Versus. Саме лінійка Versus сезону весна-1997 і стала джерелом натхнення для неї. 

Дизайнерка взяла за основу відчуття радості й загорнула його у асиметрію та драпірування, корсетні топи і сукні та обтислі брюки на заниженій посадці, строгі поло та червоні колготки, естетику вестерн та елементи білизняного стилю. 

Ferragamo 

Максиміліан Девіс звертається до балетної спадщини бренду й досліджує архіви від 1930-х років, коли Ferragamo представив свої перші балетні туфлі. У самій колекції весна-літо — 2025 простежуємо мотиви танцювальної форми з характерними для неї топами, болеро, лосинами й стрічками. 

Водночас поряд із ними бачимо необроблений денім і шкіру. 

Bally 

Цього сезону грайливість наповнює ще один подіум — Bally презентує лінійку, що об’єднує круглі лінії плечей, насичені відтінки червоного, синього та зеленого, приталений силует з додатковим об’ємом у зоні стегон, грубо оброблену шкіру і денім. 

Dolce&Gabbana 

Колекція весна-літо — 2025 стала квінтесенцією італійської краси очима Доменіко Дольче та Стефано Габбана. Вона втілює чуттєвість у поєднанні з характером. Однак музою лінійки стала італійка лиш за походженням — американська співачка Мадонна. 

Саме період 1990-х років у кар’єрі Мадонни знайшов відображення у новій колекції Dolce&Gabbana: конусоподібні бюстьє, прозора білизна, мерехтливі сукні тощо. Наприкінці шоу дизайнери спустилися до Мадонни, яка сиділа у front-row, аби обійняти її. 

Bottega Veneta 

Цього сезону Матьє Блазі спромігся затьмарити багатьох дизайнерів, а показ весна-літо — 2025 модна спільнота згадуватиме ще довго. Центральною темою шоу стало дитинство, а кожен його елемент перетворився на химерну гру.

Гості показу сиділи на кріслах-мішках у формі звіряток, а на подіумі моделі приміряли навмисно непропорційні елементи, ніби взяті з батьківської шафи. З дитячою цікавістю Блазі грав зі шкірою, виготовляючи з неї квіти та «паперові» обгортки до них. 

Інший важливий елемент шоу Bottega Venetaанімалістичні мотиви. Металеві кролики слугували бляшками ременів, жабенята застрибували на одяг у вигляді брошки і збиралися по камінцях на сережках. 


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ