Для своєї дебютної колекції на посаді креативного директора Адріан Аппіолаза обіграв італійську моду так, як це вміє робити лише Moschino.
Але давайте з самого початку. Хто такий Адріан Аппіолаза? Випускник-відмінник Central Saint Martins, який встиг за останні двадцять років попрацювати з найбільшими брендами в історії. Резюме дизайнера нагадує збірку найкращих хітів: Лі Макквін, Фібі Файло (Chloé), Міучча Прада (Miu Miu), Марк Джейкобс (Louis Vuitton), Клер Вейт Келлер (знову Chloé) і Джонатан Андерсон (Loewe). І ще додамо до цього списку Alexander McQueen, Miguel Adrover, Miu Miu, Louis Vuitton і Loewe.
Список приголомшливий, погодьтеся, і призначення саме такого діяча змусило фешн-спільноту повірити в те, що у Moschino є світле майбутнє. Тому що у Аппіолази є все, щоб його забезпечити. По-перше, досвід роботи з найкращими людьми в індустрії. По-друге, скромність, куди входить небажання цим досвідом хизуватися. Пропонуємо розглянути його нове творіння для бренду Moschino в найдрібніших деталях.
Примітки до дебютного показу Адріана Аппіолази в Moschino були складені у вигляді паперового кораблика і розміщені на кожному сидінні — дуже фірмова ідея, яку аргентинський дизайнер також використав у вигляді дивакуватих капелюхів для своїх фінальних образів.
Але одразу впадає в очі, що підхід Аппіолази ґрунтується більше на стриманості та реальному одязі, ніж на іноді дивакуватих, ексцентричних модних посланнях його попередника Джеремі Скотта. У першій колекції дизайнер використовує підхід ready-to-wear, водночас повертаючи деякі з найбільш знакових силуетів будинку.
Аппіолаза повернувся до першоджерел, заглибившись в архіви Франко Москіно. У показі Moschino осінь-зима — 2024/25 було всього потроху: об'ємні тренчі, великі футболки зі слоганами, кардигани в стилі trompe-l’œil і безліч відсилань до засновника будинку Франко Москіно, включно з топом з італійським прапором, майстерно заправленим у штани, спідницями з принтами та сукнями-футболками зі знаками питання.
«Ідея меседжу через одяг. Ідея полягала в тому, щоб грати з реальними архетипами готового одягу, створюючи нові образи»,
— сказав відомий колекціонер авангардної моди Аппіолаза за лаштунками.
В колекції ми помітили обʼємні светри, пошиті на замовлення костюми, величезні сукні-футболки та довгі сукні-комбінації. Повсякденні елементи гардероба були наче перевернуті з ніг на голову і перетворені на об'єкти обожнювання, які можна носити кожен день. Сукня-светр і хутряне пальто отримали максимальне перевтілення. Аппіолаза довів, що, коли справа доходить до силуетів, його версія Moschino наче говорить: «Іди напролом або йди додому».
Здається, це буде сезон капелюхів, і Moschino також не залишився осторонь цього тренду. У колекції були представлені ковбойські капелюхи, одягнені поверх інших ковбойських капелюхів, деконструйовані тюрбани та в'язані шапки. Лінійку аксесуарів визначали сумки зі смайликами, сонцезахисні окуляри «авіатори» та сумочки, що нагадували паперові пакети, наповнені багетами, зеленню та продуктами.
Хоча ексцентричність й була на першому плані, основною рушійною силою все ж стала зручність у носінні. У своїй дебютній колекції для Moschino Аппіолаза тримає інтригу, а ми вже в очікуванні продовження. Пропонуємо розглянути усю колекцію нижче.