У березні 2024 року Шон Макгірр дебютував як креативний директор McQueen, замінивши на посаді Сару Бертон. Однак не так успішно, як того прагнув. Його перша колекція зіткнулася з нищівною критикою з боку публіки, дехто навіть звинувачував дизайнера у неповазі до спадщини бренду та «убивстві Дому». Нині ж Шон Макгірр представляє свою другу лінійку для McQueen, і цього разу відгуки були дещо більш схвальними.
Ставши на чолі McQueen, Макгірр обіцяв глибоке дослідження архіву Модного дому, тож натхненням для колекції став другий показ Лі Макквіна — «Банші». Як розповів дизайнер, образ банші втілює не лише зв’язок з корінням McQueen, а і є частиною його особистої історії. Зростаючи в Ірландії, він неодноразово чув перекази історій про крик банші від своєї матері.
«Для мене вона тепер стала чимось справжнім і потужним. Ідея про когось, хто відчуває і є відвертим; когось, хто може бути провідною силою»,
— поділився Шон Макгірр.
Крик банші підсилювала атмосфера локації — Паризької Вищої національної школи образотворчих мистецтв, де подіумом, що нагадував розлом між плитами, повільно розтікався білий дим. Це шоу, як його описують в Instagram бренду, — різкість, наповнена світлом.
Дивувати публіку Шон Макгірр почав фантастичним кроєм костюмів. Структурні плечі, чіткі лінії, приталений силует з драпірованою тканиною, вони транслювали саме цю різкість, пом’якшену вшитим мереживом і вивернутими комірцями сорочок з органзи. Оброблений вручну шовк використовується для виготовлення вечірнього вбрання, що транслює легкість і силу водночас.
Банші живе і в кольорах лінійки: відтінку слонової кістки, чорному, білому, темно-синьому тощо. Однак справжнім її втіленням стає сріблястий. Завершальний образ показу — максісукня, повністю вкрита кристалами. Їхній блиск покриває голову моделі, обплітає її руки.