Тиждень моди у Парижі традиційно приймає покази як Домів з насиченою багаторічною історією, так і брендів-трендсетерів, які щосезону випускають позиції — лідери з продажу. Однак часом обидві характеристики стосуються одного бренду, наприклад Loewe. Його креативний директор Джонатан Андерсон вдихнув нове життя у засновану в 1846 році компанію і нині продовжує диктувати тренди.
Важливою особливістю колекції осінь-зима — 2024/25 став її тісний зв’язок з мистецтвом. Так, простір, де відбувся показ, прикрашали 18 картин покійного американського художника Альберта Йорка, написаних з 1963 по 1990 рік. Виконана у трьох відтінках зеленого різної глибини зала стала найбільшою експозицією робіт митця за межами Сполучених Штатів.
В Instagram бренду з’явилася серія відео з відомою галеристкою Сесілі Ленгдейл, яка представила прихильникам Loewe Альберта Йорка. Мистецтвознавець Келвін Томкінс одного разу описав його як «невідомого художника, яким найбільше захоплювалися в Америці». Йорк славиться своїми маленькими картинами на повсякденні теми: їхня простота приховує у собі глибину, що зачаровує глядача.
«Пейзаж із трьома деревами та ставком, червень 1984 р.», Альберт Йорк
«Три троянди в банці», Альберт Йорк
«Лава на ґанку з сидячою фігурою», Альберт Йорк
«Рожеві троянди у скляній вазі», Альберт Йорк
Дух полотен Йорка відчувався і в одязі, а також у чоботах.
Окрім робіт художника, увагу Джонатана Андерсона цього сезону також захопили мотиви XVIII століття. Настільки, що за ними на одній із суконь було вручну вишито бісером зображення мопса, а також ряд інших елементів, зокрема представників фауни та флори.
Мистецькі вироби XVIII сторіччя знайшли відображення й в аксесуарах нової лінійки бренду — наприклад, у сумках. Так, одна з них повторювала «В’язку спаржі» від Chelsea Porcelain Manufactory — першої важливої порцелянової мануфактури в Англії. Порцеляною Chelsea була натхнена й вишивка на сумці Squeeze.
Зображення улюблених собак того часу відбилися й у лінійці прикрас — у мікромозаїках на браслетах і каблучках. За самою формою подання виробу стояло захоплення візантійським мистецтвом.
Щодо настроїв і стилів в одязі, то найбільш помітним є контраст між традиційно фемінними та маскулінними елементами: елегантні сукні доповнюються грубими масивними пасками, ніжні флористичні візерунки поєднуються зі строгими пальтами тощо.
Не відмовляється Джонатан Андерсон в осінньо-зимовому сезоні — 2024/25 і від гри з формами, що вже є візитівкою лінійок дизайнера.