Український бренд неокласичного одягу COVER на одному із найпрестижніших подіумів світу — Paris Fashion Week — представив нову колекцію The Muse — сміливу й естетично насичену данину ретро-футуризму. Ця колекція поєднує класичні силуети з футуристичними елементами, демонструючи багатошаровість моди, що відображає уявлення минулого про майбутнє.
Основні акценти лінії — це металеві срібні тканини, монохромні образи та геометричні форми, які додають виробам виразного стилю та елегантної сміливості. Дроп The Muse продовжує традиції ретрофутуризму: цей стиль черпає натхнення з архітектури та попкультури середини XX століття, віддаючи данину як ностальгії за минулим, так і оптимістичним фантазіям про майбутнє.
Колекція втілює нову концепцію, яка пропонує сучасним жінкам і чоловікам стильний вибір, що поєднує класичну елегантність із модерною сміливістю. Кожен виріб з The Muse — це історія, яка підкреслює ідеї прогресу та вільного самовираження.
Важливою новиною є й те, що COVER відкрив свій перший флагманський шоурум у Києві, де вже можна відчути філософію бренду. Новий простір, розташований на Кловському узвозі, 14/24, оформлений у неокласичному стилі з акцентом на лаконічність, геометрію та монохромні фактури, що відображають дух COVER. Тут клієнти зможуть ознайомитися з чоловічою та жіночою лініями одягу та обрати послугу індивідуального пошиття.