Цієї зими Gunia Project запрошує по-новому поглянути на українську культурну спадщину. Нова колекція бренду звертається до широкого спектра проявів української художньої ідентичності: від мистецьких, музейних об’єктів, до предметів повсякденного вжитку та стінних хатніх розписів. Переосмислені у світлі сучасного стилю життя, автентичні елементи оздоблюють гаму одягу, прикрас, кераміки та новорічного декору, що утворюють цілий «Дивосвіт».
Зимова колекція пропонує авторський, наївний погляд на базові речі. Gunia Project акцентує на деталях: фігурні комірці на світшотах, нашивки на текстурованих трикотажних комплектах, а кардиган з декоративними петлями — інтерпретація гуцульської гуні — виглядає особливо тепло. Об’ємні светри з вовни альпаки та мериноса прикрашені вишивкою за мотивами настінних розписів на Уманщині та Кам'янеччині — виконання одного светра потребує до 18 годин ручної роботи. Їхню яскравість балансує монохромне пальто з вовни та кашеміру, що повністю виконується вручну протягом 16 годин.
Декоративне різьблення та розписи хат стали натхненням й для орнаментів на вишитих сорочках, що вже традиційно присутні в колекції Gunia Project. Поряд з класичними силуетами представлені сорочки з пишними рукавами та рясним оздобленням, створені для святкування та особливих подій.
Лінія прикрас визначається образом змії — символом прийдешнього 2025 року. В дизайні Gunia Project її обрис походить з анімалістичного золотого персня 3-го ст. до н. е. з міста Тіра, кресалом 19-го ст. з Гуцульщини та зображенням сузір’я змії в атласі Станислава Любинецького 1668 року. Срібло та позолота поєднуються з кольоровою емаллю та перлами, витончена фігурна робота — з масивними формами, що привертають увагу. Багатофункціональність і варіативність комбінування прикрас втілюється в моносережках і наборі підвісів, що можна носити і з сережками, і з ланцюжком. Кольє «Ланцки» репрезентує автентичність однойменного намиста з бісеру 19-го ст. з Закарпаття та виразність вечірньої прикраси.
Образ змії з’являється й у колекції керамічних виробів, розроблених спеціально до свят і ладних слугувати протягом усього року. Зображення янголів у розписах кераміки переймає естетику вишивки на рушнику невідомого походження, розписи з котами нагадують про картину «Квіти з кицьками» 20-го ст. з Лівобережної Черкащини з Фонду Миколи Бабака, а уроборос — про гравюру авторства Олександра Тарасевича.
Важливим візуальним елементом кераміки та прикрас став бант, що натхнений верхньою частиною дукача роботи місцевого ювеліра з Чернігівщини. А малюнки зірок, вручну виконані позолотою на керамічних виробах, відсилають до Вифлеємської зірки з колекції Національного музею народної архітектури та побуту України. Затишну атмосферу свята доповнюють свічки з соєвого воску в керамічних формах з новими ароматами. Gunia Project дотикається й до традиції прикрашання ялинки, презентуючи різноманіття ялинкових прикрас, що розписані та виконані вручну у формі персонажів колекції «Дивосвіт».
Багатошаровість народної культурної традиції відображається в експериментах із техніками, формами й кольорами. Попри характерну новорічну казковість, «Дивосвіт» Gunia Project — це не паралельний вимір, а дива, які можна побачити, якщо звернути увагу. Та, звісно, створити власноруч.