Рік тому на подіумі Тижня моди у Мілані дебютував Сабато де Сарно у ролі нового креативного директора Gucci, замінивши на цій посаді Аллесандро Мікеле. Підбиваючи підсумки свого першого року, учора, 20 вересня, де Сарно представив колекцію весна-літо — 2025, що отримала надзвичайно красномовну назву Casual grandeur — «Невимушена велич».
«Рік потому ця колекція демонструє завершений шлях творення. Момент за моментом я створював свої ідеї для Gucci. Невимушена велич, що набуває форми через мої нав’язливі ідеї: крій одягу, спідня білизна, шкіра, силуети 60-х років, усе в поєднанні з невтомним дослідженням спадщини цього бренду — і завжди з повагою»,
— поділився Сабато де Сарно.
Локацією для проведення шоу став Музей дизайну Трієнале. Як пояснив сам креативний директор у своєму коментарі до колекції, цього сезону Gucci ще більше переплітає свою ідентичність з цінностями Музею. Бренд висловлює свою прихильність відкритому й інклюзивному культурному діалогу та місії об’єднати мистецтво, дизайн, архітектуру та сучасні погляди.
У просторі Модний дім утворив коридор кольорів, що нагадують відтінки літнього заходу сонця: шлях простягається від білого до фірмового тону Gucci Rosso Ancora.
Різноманітною була й колірна палітра самого показу: від ахроматичних білого і сірого до відтінків червоного, оранжевого й зеленого.
У колекції Сабато де Сарно вшановував одразу декілька модних епох: силуети структурованих курток, шортів і спідниць відсилали глядачів до епохи 1960-х років, а трикотажні сукні — до 1990-х.
Креативний директор активно працював і зі спадщиною Дому, представивши культову сумку Gucci Bamboo 1947 року з оновленими деталями. Бамбук також простежувався і в прикрасах, зокрема, у браслетах. Серед інших легендарних моделей — сумка-відро.
Центральним елементом взуття у лінійці весна-літо — 2025 лишаються лофери Horsebit 1953, які, однак, перетворюються на ботильйони.
На окрему увагу також заслуговують хустки Gucci Flora Foulard, що їх в оригінальній версії розробив ілюстратор Вітторіо Аккорнеро де Теста.