Попри те що модний світ активно готується до старту циклу модних показів сезону весна-літо — 2026, що розпочнеться вже наприкінці червні й охоплюватиме, зокрема, дебюти нових креативних директорів, травень видався не менш насиченим різноманітними подіями. Так, разом з улюбленими брендами ми вирушили у захопливу подорож Італією, де свої круїзні колекції представили Chanel, Gucci та Dior, а Louis Vuitton переніс нас до півдня Франції, де також саме тривав Каннський кінофестиваль.
Однак головні новини місяця чекали майже самісінького його завершення, щоб приголомшити нас. Про них, зокрема, й пропонуємо вам поговорити сьогодні.
Пʼєрпаоло Піччолі став новим креативним директором Balenciaga
Відколи Демну Гвасалію було призначено новим керівником Gucci, майбутнє Дому Balenciaga лишалося невизначеним, однак цього місяця врешті оголосили ім’я його нового креативного директора. Ним став Пʼєрпаоло Піччолі, який присвятив близько 25 років роботі у Valentino.
У своїй промові він згадав не лише засновника Крістобаля Баленсіагу, а й своїх попередників, відзначивши їхню спадщину. Піччолі прагне перетворити зміну креативних директорів брендів із гри у «музикальні стільчики» на «естафету з факелом», тож у його роботі ми бачитимемо посилання на роботи всіх, хто творив для Balenciaga.
Марія Ґрація К’юрі залишила пост креативної директорки Dior
Dior стоїть на порозі нового розділу — після шоу Cruise 2026 стало відомо, що Марія Ґрація К’юрі, яка очолювала Дім протягом дев’яти років, покидає свою посаду. Прощальний показ дизайнерки відбувся у Римі, після його завершення публіка аплодувала стоячи.
Круїзна колекція Dior вийшла надзвичайно символічною, виконана у білих тонах, вона немов втілювала «білий аркуш», з якого свою історію розпочне писати новий очільник бренду.
На зміну К'юрі, за інформацією BoF, імовірно прийде британський дизайнер Джонатан Андерсон, який уже 27 червня дебютує як очільник Dior Men.
Луїз Троттер представила першу рекламну кампанію для Bottega Veneta
Цьогоріч Bottega Veneta відзначає 50-річчя фірмового плетіння Intrecciato, що є не просто технологією виготовлення одягу та аксесуарів, а символом взаємоповʼязаності, обміну й спільного етосу. І саме Intrecciato присвячена перша рекламна кампанія Луїз Троттер на посаді креативної директорки Дому, що отримала назву Craft is Our Language («Ремесло — це наша мова»).
У кампейні Троттер використовує жести рук як спосіб поєднання людей різних поколінь, культур, походження і контекстів. Це алюзія на плетіння, що не є буквальним його представленням. Участь у зніманні взяли Зеді Сміт, Джуліанна Мур, Tyler, The Creator, Лорен Гаттон, а також перший дизайн-директор Bottega Veneta Едвард Б’юкенен.
Miu Miu випустив мініфільм у колаборації з Кетрін Мартін
Напередодні Miu Miu випустив нову колекцію своєї Upcycled лінійки, що дає друге життя вживаному одягу. Рекламну кампанію до неї Міучча Прада підготувала у колаборації з чотириразовою лауреаткою премії «Оскар», художницею з костюмів і сценографії Кетрін Мартін. Спільно вони створили короткометражний фільм Grande Envie, що знаменував режисерський дебют Кетрін.
Вихід лінійки Miu Miu Upcycled і мініфільму супроводжували також світлини з нової рекламної кампанії бренду, їхньою зіркою став український манекенник Юрій Романюк.
Клаудія Шиффер стала обличчям першої літньої колекції Chloé від Чемени Камалі
Цього місяця Чемена Камалі представила свою першу капсульну колекцію high summer, що розкриває нову, сонячну сторону ідентичності героїні бренду через призму легкості й чуттєвості. Лінійка отримала назву Chloé à la Plage («Chloé на пляжі»), що є даниною відомому режисеру Еріку Ромеру — одному з найвизначніших представників «Нової хвилі» у післявоєнному кінематографі Франції.
Обличчям Chloé à la Plage стала німецька супермодель Клаудія Шиффер.
Loewe випустив лімітовану лінійку Puzzle Bag з нагоди десятиріччя культової сумки
Дебютна сумка Джонатана Андерсона на посаді креативного директора Loewe стала не просто шалено популярною, а справді культовою, тож цьогоріч Дім масштабно відзначає її десяту річницю.
Команда випускає лімітовану лінійку Puzzle Bag, до якої увійдуть 19 перевипусків дизайнів із колекцій минулих років, а також одна нова модель — розшита тисячами крихітних шкіряних блискіток. Для виготовлення сумок майстри використовували аплікацію, вишивку, тиснення, печворк та інші різноманітні техніки. А кольорові візерунки, що оздоблюють моделі Puzzle, були розроблені Вільямом Моррісом, Джо Брейнардом, Кеном Прайсом і Чарльзом Ренні Макінтошем.
Український бренд Anna October прикрасив вітрину Galeries Lafayett
Anna October прикрасив вітрину головного універмагу Франції — Galeries Lafayett — модної інституції з понад столітньою історією. Уперше таке місце отримав український бренд, що засвідчує його присутність на світовій модній арені та визнання на міжнародному рівні.
Чоловічий бренд Be Gentle презентує колекцію Resort 2025
Побудована навколо естетики літньої свободи, лінійка натхнена класикою початку 90-х років і вишуканістю стилю old money. До неї увійшли лляні костюми з розслабленим силуетом, шорти зі структурованого льону, класичні поло в природних і пастельних відтінках, а також сорочки із короткими і довгими рукавами.
LITKOVSKA x АЗОВ.ONE збирають 3,5 млн на кейсевак для «Азову»
У межах колаборації було створено лімітовану серію предметів, що поєднують силу символу, молитви й ремесла. До неї увійшли жетони та браслети, виготовлені з відстріляних артилерійських гільз, бандани і сорочки з вишитою молитвою. До проєкту також долучилась майстерня GORN, створивши 8 ексклюзивних керамічних артоб’єктів.
У межах співпраці у просторі бренду відбувся захід Litkovska Dialogues, що об’єднав військових, ветеранів, волонтерів і представників креативної спільноти.
Володимир Зеленський одягнув кастомну вишиванку бренду GASANOVA
З нагоди Дня вишиванки Президент України Володимир Зеленський одягнув вишиванку GASANOVA, яка отримала промовисту назву «Сила, що тримає світ».
«У центрі — геометричний орнамент із червоних ягід, стилізованих у формі гілки калини. Калина — символ крові, що пролилася за Україну, символ незламності, національної ідентичності та вічного відродження. Білий контур навколо ягід — мов захист і світло, яке оберігає коріння. Його форма нагадує структуру бджолиних сот — символ сили громади, порядку й витривалості, єдності. Чорний колір — не про траур. Він про гідність у складні часи, про концентрацію волі, про тишу перед рішучим кроком. Ця вишиванка — не просто одяг. Це броня з тканини. Вона про того, хто не кричить, але тримає»,
— поділилася дизайнерка бренду GASANOVA.
Бейонсе помітили у шубі Purrr Coat від Cultnaked
На сцені одного зі своїх нещодавніх шоу, що відбулося у межах туру Cowboy Carter, Бейонсе з’явилася у шубі Purrr Coat від українського бренду Cultnaked, аби виконати композицію Alligator Tears. Вбрання для образу співачки підібрала її стилістка Шіона Туріні.