Fashion-знахідки: головні новини та події листопада 2025 року у світі моди

Fashion-знахідки: головні новини та події листопада 2025 року у світі моди

Колекції, кампейни, колаборації та анонси, які не варто пропускати

АВТОР:

ФОТО: Instagram-сторінки і сайти брендів

ОПУБЛІКОВАНО: 28 листопада 2025

Уже за лічені дні розпочнеться підготовка до різдвяно-новорічної пори: запуски подарункових лінійок і колекцій декору, знімання тематичних кампейнів і проведення гучних івентів. Тож перед початком святкової метушні пропонуємо вам підбити підсумки листопада 2025 року у світі моди. 

Дизайнерка Марина Йі з Антверпенської шістки померла у віці 67 років

1 листопада 2025 року стало відомо про смерть бельгійської дизайнерки Марини Йі, учасниці легендарної групи «Антверпенська шістка». Вона була однією з тих, хто докорінно переосмислив бельгійську моду, сформував її ідентичність і представив світові. 

Марина Йі пішла з життя у віці 67 років унаслідок онкологічного захворювання.

Марина Йі з Антверпенської шістки померла у віці 67 років

Balmain оголосив ім’я нового креативного директора 

Олів’є Рустен покинув Balmain після 14 років перебування на його чолі, й Дім уже оголосив ім’я наступника Рустена. Ним став Антонін Трон, засновник бренду Atlein.

Антонін здобув визнання завдяки своїй майстерній роботі зі скульптурним кроєм і драпіруванням, а також трикотажними силуетами. Його творчість, за словами Маттео Сгарбосса, продовжує фундаментальну віру самого П’єра Бальмена в те, що пошив одягу — це архітектура руху. 

Антонін Трон — новий креативний директор Balmain

Руні Мара та Пол Сімонон стали зірками нового кампейну Givenchy 

Сара Бертон представила другу главу серії портретів, героями якої стали американська акторка Руні Мара та британська панк-іконою, бас-гітарист гурту The Clash Пол Сімонон. 

Над зніманням, що отримало назву «Друзі та музи», працювала фотографка Коллієр Шорр. 

Стала відома тема балу Інституту костюма Met Gala 2026 

Бал Інституту костюма Met Gala, який у 2026 році відбудеться за підтримки Дому Saint Laurent, оголосив тему майбутньої виставки: Costume Art («Мистецтво костюма»). Її куратором стане Ендрю Болтон, який саме відзначатиме 10-річчя на цій посаді. Бал традиційно очолить Анна Вінтур. 

Saint Laurent представив рекламну кампанію Resort 2026 

Ентоні Ваккарелло наповнює листопад насиченими теракотовими, смарагдовими, синіми й малиновими відтінками, представляючи кампейн колекції Resort 2026. 

Натхнена епохою пізніх 70-х років, лінійка Saint Laurent поєднує спортивні елементи з блискучим сатином і ніжним мереживом, переплітає елегантність із невимушеністю. 

Jacquemus презентував першу колекцію лижного одягу у колаборації з Nike 

Цього сезону елегантність і скульптурність форм Jacquemus зустрілася зі спортивною технологічністю Nikeбренди представили спільну колекцію лижного одягу.

До неї увійшли куртки і штани з тришарової тканини Gore-Tex, призначені для екстремальних погодних умов, водовідштовхувальні жіночий комплект з пишною спідницею і чоловічий костюм з краваткою, а також розроблені у партнерстві з Lacroix помаранчево-чорні лижі та лижна маска.

Saint Laurent випустив ексклюзивний адвент-календар із платівками, зібраний особисто Ентоні Ваккарелло 

Адвент-календар Saint Laurent у 2025 році — це триб’ют музиці протягом років. До нього увійшли 24 платівки, підібрані особисто креативним директором бренду Ентоні Ваккарелло, а також цифрові записи, що демонструють мистецтво аналогового звуку. 

Окрім цього, шість адвент-календарів міститимуть секретні подарунки Rive Droite, як-от дизайнерська камера чи кепка. 

Saint Laurent випустив ексклюзивний адвент-календар із платівками, зібраний особисто Ентоні Ваккарелло 

П’єрпаоло Піччолі представив перший святковий кампейн Balenciaga 

Сезон підготовки до свят розпочав і Піччолі на посаді креативного директора Balenciaga. Він представив свою першу святкову рекламну кампанію Season of Ribbons «Сезон стрічок», що продемонструвала новий погляд на знакові сумки Le City і Rodeo, кросівки City і Soleless, а також дербі Venom, туфлі на підборах Knife Gems та нову серію ароматів. 

Пітер Мюльє досліджує силует у новій рекламній кампанії Alaïa 

Дизайнер представив серію відеороликів, знятих Шейном Лавердьєром, що присвячені новій колекції бренду зима-весна — 2026 «Архетипи». 

Знімання продовжує ідею самого шоу — дослідження силуету Alaïa, що представлене у форматі огляду 360 градусів.

Алессандро Мікеле представив The Valentino Garavani DeVain Digital Creative Project 

З нагоди запуску сумки Valentino Garavani DeVain Алессандро Мікеле презентував рекламну кампанію, розроблену дев’ятьма митцями з різних куточків світу. Кожен із них мав повну свободу та лише одне завдання — переосмислити сумку DeVain

Серед митців — художники, які працюють з фотографією, цифровою анімацією, штучним інтелектом і відеоартом. Один із них, Пол Октавіус, помістив сумку від Valentino у картини епохи Відродження. 


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ