Fashion-знахідки: головні новини та події липня 2025 року у світі моди

Fashion-знахідки: головні новини та події липня 2025 року у світі моди

Усе, що варте вашої уваги

АВТОР:

ФОТО: Launchmetrics/Spotlight, Надані брендами, Instagram-сторінки і сайти брендів

ОПУБЛІКОВАНО: 18 липня 2025

Цьогоріч липень видався особливо насиченим на події у світі моди: Майкл Райдер дебютував на посаді креативного директора Celine, Гленн Мартенс представив свою першу кутюрну колекцію для Maison Margiela, а Демна Гвасалія завершив свою десятирічну епоху у Balenciaga

Окрім цього, JW Anderson закрив тимчасово закрив обидва свої магазини — в Лондоні та Мілані, а український бренд Etnodim відкрив оновлений простір у Києві. 

Детальніше про ці та інші найцікавіші події світу моди липня 2025 року розповідаємо в нашому матеріалі. 

Дебютний показ Майкла Райдера на посаді креативного директора Celine 

Початок липня відзначився початком нової ери для Дому Celine. Як заявив новий креативний директор Майкл Райдер, його мета — не заперечити минуле, а взяти коди Celine і на їх основі створити щось нове. 

Майкл Райдер протягом десяти років працював у Celine під керівництвом Фібі Файло, тож саме його власний творчий шлях ліг в основу нової лінійки бренду. Асиметричні блузи, краватки, бомбери, вузькі джинси — це нова інтерпретація вже знайомих стилістичних елементів. Новий дизайнер наповнює стриманий мінімалізм Еді Слімана теплом й іронією, додає в нього нові форми й сенси. 

Нова глава JW Anderson — перезапуск бренду 

Джонатан Андерсон відтепер очолює Дім Dior, тож закономірно зміни торкнулися і його особистого бренду JW Anderson. З початком нової важливої глави у своїй кар’єрі дизайнер переосмислив власну лінійку відповідно до того, ким є сьогодні та що вважає важливим. 

Так, відтепер JW Anderson не демонструватиметься на подіумах — локацією для показів стане бутик бренду. Джонатан Андерсон відмовляється від сезонності й змінює комерційну модель. JW Anderson трансформується у життєвий простір, у якому речі з’являються лише тоді, коли в них є потреба. Андерсон переосмислює все: від логотипа до пакування. 

Останній показ Демни для Balenciaga сезону haute couture осінь-зима — 2025/26 

Кожен фініш — це старт, тож перш ніж розпочнеться нова глава в історії Balenciaga, мусимо попрощатися з Демною і вшанувати його досягнення на посаді креативного директора Дому. Тож роздивляємося його заключну колекцію — haute couture осінь-зима — 2025/26. 

Вона підсумовувала радикальне переосмислення Демною концепції Balenciaga, однак при цьому мала досить стриманий вигляд. У ній дизайнер поєднав готичність, елементи фетиш-одягу, гламур Старого Голлівуду та інші знакові для його творчості мотиви. Він зосередився на складному крої, досягаючи архітектурних ліній і скульптурних форм. 

Окрім цього, Демна також представив першу пару кутюрних кросівок Balenciaga. 

Дебютний показ Гленна Мартенса на посаді креативного директора Maison Margiela 

Тиждень високої моди у Парижі знаменував початок нової ери Дому Maison Margiela, де Джона Гальяно на посаді креативного директора замінив Гленн Мартенс. 

Замість плавно ввійти в історію бренду Гленн обрав гучно перегорнути сторінку, змінюючи уявлення про високу моду, балансуючи на межі сюрреалізму й поєднуючи естетику і сарказм. Поряд із шовком, зістареною шкірою й денімом бачимо папір, комп’ютерний дріт і пластик. Вбрання доповнювали маски з кристалів, сітки й тканини — щоб відвернути увагу від моделі та привернути до самого одягу. 

Тиждень високої моди у Парижі сезону осінь-зима — 2025/26 

Однак на початку липня у Парижі дивували нас своїми шоу й ряд інших брендів, демонструючи новий погляд на історію моди, розсуваючи межі проникнення технологій у fashion-галузь і повертаючись до історичних джерел. 

Так, Деніел Розберрі готується розпочати новий етап в історії Schiaparelli, тож занурюється в архіви Дому, аби переосмислити його минуле. Він демонструє чорно-білу, позбавлену кольору лінійку, акцентом якої стає механічне пульсуюче серце, інкрустоване рубінами, натхнене Сальвадором Далі. 

Айріс ван Герпен представила «живу» сукню, виконану зі 125 мільйонів біолюмінесцентних водоростей, які світяться у відповідь на рух, а також весільну сукню з білими пелюстками, вироблену з волокна Brewed Protein — єдиного промислово виготовленого штучного протеїнового волокна у світі. 

Джамбаттіста Валлі у межах Кутюрного тижня відсвяткував свій новий титул офіцера Ордена мистецтв і літератури Франції, об’єднавши захід із презентацією колекції. А Chanel цього сезону зосереджується на гармонії, філософії руху без обмежень і поверненні до себе. 

Ukrainian Fashion Week оголосив деталі майбутнього сезону SS’26 

З 4 по 8 вересня 2025 року в Києві відбудеться Ukrainian Fashion Week сезону весна-літо — 2026. Свої колекції в офіційному розкладі у форматах показів, презентацій і trade show представлять 57 українських модних брендів. Повний розклад подій сезону SS’26 буде оголошено в серпні. 

Український тиждень моди весна-літо — 2026 розкриє тему міждисциплінарності сучасної української моди, її зв’язку з візуальним мистецтвом і ролі у формуванні української культури. Детальніше читайте за посиланням. 

Ukrainian Fashion Week оголосив деталі майбутнього сезону SS’26 

BEVZA та Mastercard випустили унікальну антологію української пісні на вінілі 

BEVZA та Mastercard спільно презентували особливу платівку з піснями, що живуть у серці кожного українця і відомі всьому світові: «Пісня лине». До збірки увійшло 14 культових композицій від метрів української музики, серед яких «Балада про мальви» у виконанні Софії Ротару, «Стожари» — Назарія Яремчука, «Україна» — Тараса Петриненка, «Червона рута» — Назарія Яремчука, Василя Зінкевича та Володимира Івасюка. 

Частина коштів від продажу кожної платівки буде спрямована на підтримку громадської організації Gen.Ukrainian, що системно займається психологічною реабілітацією дітей, які зазнали травм унаслідок війни. Мета колаборації — зібрати 1 мільйон гривень. 

BEVZA та Mastercard випустили унікальну антологію української пісні на вінілі 

Etnodim відкрив оновлений шоурум у Києві 

Бренд українського традиційного одягу Etnodim відкрив оновлений, більш просторий та інклюзивний шоурум за адресою вулиця Верхній Вал, 58. Простір обладнаний пандусом, що відповідає всім сучасним нормам і робить локацію Etnodim доступною для кожного та кожної. 

В Etnodim впевнені, що український вишитий одяг вартий того, щоб вийти за межі святкового вбрання і стати частиною сучасного стилю. Традиція сьогодні — це свобода продовжити її на свій лад. Цей наратив став путівником для архітекторки Ії Турабелідзе під час створення дизайну інтерʼєру простору.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ