У вирі Паризького тижня моди, що традиційно стає однією з найобговорюваніших у світі моди подій, і стрімких кадрових перестановок у модних домах ви могли пропустити чимало цікавих новин. Нові колекції, гучні колаборації, благодійні проєкти, грантові програми і навіть відкриття галереї у Києві — про все це пропонуємо згадати у новому матеріалі рубрики «Fashion-знахідки».
Детальний огляд Тижня моди у Парижі можна переглянути за посиланням, адже він заслуговує окремої уваги. Модний сезон у французькій столиці відзначився одразу трьома значущими для індустрії дебютами нових креативних директорів: Джуліана Клаузнера для Dries Van Noten, Гайдера Акерманна для Tom Ford і Сари Бертон для Givenchy — а також оновленням стилістичного спрямування Дому Balmain, презентацією останньої лінійки Джонатана Андерсона для Loewe та поверненням на подіум бра Bullet з упевненої подачі Miu Miu.
Зміни у великих домах тривають: Jil Sander, Versace, Loewe, Gucci, Mugler, Louis Vuitton
Із завершенням зими гучні звільнення та призначення у модних брендах не закінчилися. Зокрема, було оголошено нового креативного директора Jil Sander — ним став Сімоне Беллотті, відомий своєю роботою з Gucci та Bally.
Пост креативного директора Versace після 28 років відданої праці залишила Донателла Версаче. Саме вона була ключовою фігурою бренду після загибелі її брата Джанні Версаче у 1997 році. Наступником Донателли було оголошено Даріо Вітале, який понад 20 років очолював креативний напрям Miu Miu.
Після 11 років на чолі Loewe Джонатан Андерсон залишив бренд. І доки індустрія пліткує, що дизайнер вирушить у Дім Dior, імена нових креативних директорів Loewe уже були озвучені — це засновники Proenza Schouler Джек Маккалоу та Лазаро Ернандес.
Цього березня вирішилася й доля Gucci: відтепер ним керуватиме Демна Гвасалія. Також офіційно про призначення нового креативного директора заявив Mugler: бренд очолить Мігель Кастро Фрейтас.
Зміни торкнулися і ювелірного напрямку: Louis Vuitton покинула Франческа Амфітеатроф.
Louis Vuitton представив другу частину колаборації з художником Такасі Муракамі
На початку 2025 року Louis Vuitton вдруге об’єднався з Такасі Муракамі, перевипустивши колекцію знакових сумок та аксесуарів Дому. Загалом до неї увійшли понад 200 варіацій різних виробів.
Весняна селекція, присвячена сезонному принту Murakami Cherry Blossom, що нагадує цвітіння рожевої сакури, надійшла у продаж 14 березня. Напередодні релізу бренд поділився новими кадрами з обличчям лінійки — Зендеєю — та класичними моделями сумок Louis Vuitton, прикрашеними зображенням квітів.
Фібі Файло презентувала третю колекцію Collection C
Фібі Файло продовжує переосмислювати сучасну жіночність, представляючи нову осінню колекцію свого іменного бренду. В її основі — робота з текстурами, м’які лінії та увага до деталей.
Лишаючись вірною власній естетиці, Файло експериментує з чоловічим кроєм у жіночому гардеробі та робить акцент на коконоподібних силуетах. Дизайнерка також додає до лінійки масивні сонцезахисні окуляри, мюлі з квадратним мисом, пухнасту зелену сумку.
Jacquemus перевипустив деякі зі знакових дизайнів з нагоди 15-річчя бренду
Симон Порт Жакмюс продовжує озиратися на спадщину власного бренду і з нагоди його 15-річчя презентував колекцію LES 15 ANS («15 років»). У її основі — архіви Jacquemus, свідчення еволюції його естетики.
У межах нової лінійки Жакмюс перевипустив такі знакові дизайни, як La Robe Castagna з колекції Les Sculptures і La Robe Françoise з колекції осінь-зима — 2017/18, з урахуванням теперішніх кодів бренду: скульптурних силуетів, поєднання архітектурності та м’якості ліній, міксу форм, ретродеталей часів 1980-х і 1950-х років, драпірування тощо.
Руся Данілкіна стала героїнею проєкту «Прекрасні» від POCHÉ та Superhumans
Бренд ювелірних виробів POCHÉ та центр протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації Superhumans Center продовжує спільний благодійний проєкт «Прекрасні», і представляє його нову героїню. Обличчям весняного сезону стала 20-річна військовослужбовиця ЗСУ Руся Данілкіна, яка взимку 2023 року під час виконання бойового завдання втратила ногу.
Проєкт є повністю благодійним, 100% прибутку від продажу жовто-блакитних мультифункціональних карабінів BRAVE буде передано Superhumans Center.
Strong & Precious запускає грантову програму для розвитку ювелірної індустрії в Україні
Strong & Precious відкриває нові можливості для ювелірів, дизайнерів, дослідників та освітян, які прагнуть розвивати ювелірне мистецтво в Україні. Грантова програма надає фінансову підтримку в розмірі 25 000 гривень для реалізації значущих ініціатив у галузі — від дослідницьких та освітніх проєктів до технологічних оновлень й організації заходів.
Для участі необхідно заповнити анкету в Google Form. Прийом заявок триватиме з 25 березня до 25 квітня включно. Переможців буде оголошено 5 травня.
Aqyar Ceramics у співпраці з фондом Shields Ukraine та KATSURINA Studio представили благодійний проєкт на підтримку захисників Донеччини
Проєкт [Я пам’ятаю про Дім] народився з думки про військових, про землю, що втомилася від війни, і про людей, які давно не бачили своїх гір — териконів. Це символ рідного дому, що назавжди залишився в серцях тих, хто змушений був його покинути внаслідок окупації.
Спеціально для проєкту засновниця Aqyar Ceramics Ельвіра Демерджи вручну виліпила 7 унікальних ваз із чорної глини, кожна — окремої форми та дизайну. Лімітовану артсерію доповнили ще 300 керамічних побутових предметів: горнятка, підсвічники та боули, створені майстрами студії.
Увесь прибуток від продажу кераміки буде спрямований на закупівлю 25 комплексних РЕБ-рішень для п’яти бригад Сил Оборони України.
Etnodim та Riot Division випустили спільний дроп
У колаборації бренди за допомогою форм і візерунків розповідають історію шляху, яким століттями слідує український народ. Основою співпраці стало переконання, що розбудова сильної держави неможлива без глибинного знання її витоків.
До дропу увійшли чоловіча та жіноча сорочки в чорному і пісочному кольорах. Вироби вирізняються поєднанням функціональної тканини Riot Division з рельєфною вишивкою Etnodim. Її лінії ведуть крізь усі ключові події, які сформували нашу державу: від часів Київської Русі, через добу козацтва, революції та національно-визвольні війни аж до сьогодення.
За орнаментом впізнається місцевість Холодного Яру — одна з найяскравіших сторінок визвольної боротьби в Україні.
FROLOV спільно з Театром Франка та Sense Bank випустили лімітовану колекцію футболок
27 березня, у Міжнародний день театру, бренд FROLOV представив спеціальний дроп футболок, створений у партнерстві з Національним академічним драматичним театром ім. Івана Франка та Sense Bank і присвячену 105-річчю легендарного театру.
Вироби з лімітованої колекції прикрашені афішами визначних вистав Театру Франка різних років, серед яких: «Коріолан» режисера Дмитра Богомазова, «Калігула» від Івана Уривського, «Король Лір», поставленої у 1997 році Сергієм Данченком. Крім того, у лінійці є футболки з ексклюзивними ретро-афішами 1962 та 1993 років, які зберігаються в архіві Театру Франка.
Усі кошти з продажу дропу будуть спрямовані на реалізацію проєкту «Навчати перемагати» на підтримку Сухопутних військ ЗСУ.
Рейчел Зеглер обрала прикраси Guzema Fine Jewelry для кінопрем’єри
Американська акторка та співачка, володарка премії «Золотий глобус» Рейчел Зеглер з нагоди прем’єри своєї нової кінострічки «Білосніжка» — римейку класичного мультфільму від Disney — одягла прикраси з нової колекції Eternal від Guzema Fine Jewelry.
Кольє, сережки та тендітні каблучки з жовтого золота і натуральних діамантів стали завершальним акцентом до вишуканого чорного брючного костюма Dior.
Kacho Group у партнерстві з Максимом Бернадським відкривають артгалерею MISTRIKA
Цього березня у Києві відбулося відкриття галереї MISTRIKA — сучасного артпростору, що належить Аліні та Руслану Очеретяним, засновникам Kacho Group, та арткуратору, колекціонеру, режисеру та сценаристу Максиму Бернадському. Галерея працює з сучасними митцями у стилі, який команда визначає як «метабароко».
Головна мета MISTRIKA — популяризація сучасного українського мистецтва, продаж картин як форми інвестування, колекціонування та естетичного доповнення до інтер'єрів. Галерея відраховує 10% з продажу на благодійність, а саме — відновлення поранених військовослужбовців. Окрім цього, команда планує активно співпрацювати з містом, інвестуючи у створення артробіт, встановлення їх у загально доступних місцях та дарування їх місту.
До 13 квітня у просторі триватиме персональна виставка Олега Тістола ORIGINAL О.ТІСТОЛ.