Тиждень моди у Парижі продовжує дивувати, хоча й здавалося, що після заборони зйомки та публікації контенту в соціальних мережах від The Row вразити нас буде складно. Однак учора дебютувала нова креативна директорка Модного дому Chloé — Чемена Камалі. Її призначення виглядало багатообіцяльним, адже свою кар’єру у світі моди Чемена розпочала у 2007 році саме у Chloé — під керівництвом легендарної Фібі Файло, згодом працювала для бренду з Клер Келлер, а її резюме також охоплює посаду директорки з дизайну жіночого одягу у Saint Laurent з Ентоні Ваккарелло. Переглянувши нове шоу сезону осінь-зима — 2024/25, можемо сміливо констатувати: Чемена Камалі втілила всі мрії прихильників бренду.
Нова креативна директорка представила бачення жінки від Chloé — надзвичайно вишуканої, елегантної та водночас легкої й вільної. Цей мотив з відблиском французького шику прослідковувався у кожній деталі колекції: прозорих тканинах, що більше їх було хіба що на показі Saint Laurent, мереживі, рюшах, силуетах, пастельних і бежевих кольорах тощо.
Водночас ці надзвичайно чуттєві елементи поєднувалися з контрастними деталями: так, легку прозору сукню доповнювали шкіряний кейп і взуття з виразною металевою фурнітурою, мереживну сукню — шкіряні чоботи вище коліна, а легку прозору міні — лакований плащ довжини максі.
Зверталася Чемена Камалі й до спадщини Модного дому Chloé, зокрема до робіт його засновниці Габі Агіоні та епохи 1970-х років, що випала на період керування брендом Карла Лагерфельда. Натхненим історією бренду був і один з найпомітніших аксесуарів показу — ремінь із фігурним зображенням слова Chloé.
Загальну атмосферу елегантності, легкості та свободи на шоу підкреслював богемний стиль деяких деталей, зокрема намиста.
Успіх лінійки відзначили як прихильники бренду в коментарях до публікацій у соціальних мережах, так і відвідувачі самого шоу, які нагородили Чемену Камалі щедрими оплесками.