Учора в Марселі, що розкинувся на узбережжі Середземного моря, відбувся показ круїзної колекції Chanel, розробленої креативною директоркою бренду Віржині Віар. І цього разу дизайнерка зробила все, аби закохати публіку у французьке місто: представила фільм Леджа Лі, натхнений красою старовинних пам’яток, а також серію світлин Джеймі Хоксворта, що ніби зізнається у коханні людям Марселя.
«Сонце, архітектура, музика і танці: Марсель також має дуже сильне відчуття свободи. Мене надихнули коди стилю життя — повсякденного життя та всього того, що спонукає до руху. Море та вітер викликали у мене бажання пограти з гідрокостюмами»,
— розповіла Віржині Віар.
Ухопившись за ідею роботи з морськими та підводними мотивами, Віржині увела в репертуар Модного дому капюшони з заклепками, що ми їх бачили, зокрема, на жакетах і сукнях довжини міні у стилі 1960-х років. Атмосфера узбережжя знайшла відображення і в аксесуарах, а особливо — у прикрасах. Окрім перлів, Віржині також використала мушлі.
Сріблясті відблиски сонця втілив у собі ефект металік — в одязі та на сумках. А топи-сітки відносили до риболовних снастей. Цей дух підтримувала і техніка кроше, що загалом стала одним із центральних елементів колекції.
Провідне місце у лінійці також посідали кардигани, а поряд із ними ми бачили знакові для Дому твідові костюми. Водночас колекція містила і шорти-бермуди, велошорти, спідниці з воланами та сукні-футляри. Літній настрій посилювала наявність на подіумі купальників.
Щодо колірної палітри колекції, то тут переважали білий і чорний кольори, проте також і блакитний, зелений, рожевий та пастельні відтінки.
«Марсель — це місто, яке змушує мене відчувати емоції. Я намагалася вловити його силу привабливості, його ковток свіжого повітря, передати ту енергію, яка там панує. І ви не можете бажати кращого фону для шоу, ніж Cité radieuse»,
— завершила Віржині Віар.