Bottega Veneta представив весняно-літній кампейн — 2024 про пошук пригод і дух авантюризму

Запрошення вирушити в подорож до самопізнання та творчої свободи

АВТОР: Катерина Попова

ФОТО: Надані брендом

ОПУБЛІКОВАНО: 1 лютого 2024

Здійснюючи рідкісну спробу привернути увагу громадськості, креативний директор бренду Bottega Veneta Матьє Блазі оспівує мистецтво подорожей як у фізичному світі, так і в безмежних вимірах особистої творчості в новому весняно-літньому кампейні 2024 року.

У цьому сезоні бренд запрошує нас у подорож, яка стосується не лише моди, але й глибинного дослідження можливостей самовираження та польоту уяви. Знятий фотографом Алеком Сотом на різних дитячих майданчиках, яскравий кампейн бренду черпає натхнення практично звідусіль, розширюючи горизонти італійського одягу.

Bottega Veneta представив весняно-літній кампейн 2024

Bottega Veneta представив весняно-літній кампейн 2024

Кампейн розгортається на тлі динамічних і чудернацьких дитячих майданчиків Токіо, де кожен кадр пронизаний енергією, уявою та відчуттям гри. Завдяки експертному погляду Сота ці дитячі майданчики стають символічними ландшафтами, що відображають безмежну креативність та фантазійність бачення Блазі для Bottega Veneta.

Від в’язаних купальників і повсякденного одягу до розкішних шкіряних суконь, суконь з помпонами та пальто з бахромою — остання колекція бренду спонукає нас наряджатися і, що найважливіше, залишатися тими, ким би ми хотіли бути, де б ми не були.

Матьє Блазі розмірковує над концепцією дитячого майданчика як метафори свободи, радості та творчих пошуків — простору, де можна вигадувати що завгодно та вирушати в будь-які пригоди, зважуючись на ризики та відкриваючи себе заново. Алек Сот у своїй фоторозповіді віддзеркалює цю філософію, передаючи подвійну сутність роботи Блазі: глибоко вкорінену майстерність, що пробуджує почуття, у поєднанні з ефемерністю мрій. Метою Сота було наповнити свої образи грайливою, барвистою спонтанністю, що є символічною в колекції Блазі для Bottega Veneta.

Bottega Veneta представив весняно-літній кампейн 2024

Підсумовуючи останню рекламну кампанію Bottega Veneta, Матьє Блазі сказав:

«Одіссея: подорож, яка є водночас вільною і сповненою надії. Дитячі майданчики — це простір свободи, радості, експериментів та відкриттів. Це місця, де можна вигадувати власні пригоди, ризикувати та пізнавати себе по-різному».

Bottega Veneta представив весняно-літній кампейн 2024

Bottega Veneta представив весняно-літній кампейн 2024

Bottega Veneta представив весняно-літній кампейн 2024

Bottega Veneta представив весняно-літній кампейн 2024

Bottega Veneta представив весняно-літній кампейн 2024

Bottega Veneta представив весняно-літній кампейн 2024

Bottega Veneta представив весняно-літній кампейн

Bottega Veneta представив весняно-літній кампейн 2024

Bottega Veneta представив весняно-літній кампейн 2024

Bottega Veneta весняно-літній кампейн 2024

Bottega Veneta весняно-літній кампейн 2024

Bottega Veneta весняно-літній кампейн 2024

Bottega Veneta весняно-літній кампейн 2024

Bottega Veneta весняно-літній кампейн 2024


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ