Представлена креативним директором бренду Bottega Veneta Матьє Блазі колекція на Тижні моди в Мілані в суботу ввечері викликала захоплення усієї фешн-спільноти. Матьє Блазі створив знову просто розкішну колекцію, від якої перехоплює подих, прославляючи повсякденність своєю неповторною майстерністю пошиття та сенсаційними поєднаннями кольорів.
Дерев'яні крісла першого ряду на показі осінь-зима — 2024 Bottega Veneta зайняли Кейт Мосс, Раф Сімонс, Джуліанна Мур та зірка вірусної папараці-кампанії лейблу, A$AP Rocky. На відміну від зіркових гостей, індустріальний фон приміщення був не таким яскравим, особливо в порівнянні з попередніми сезонами (під час яких відвідувачів проводжали до сидінь з розчавленого металу і різноколірних стільців Gaetano Pesce на такій же різнокольоровій підлозі). Цього разу основна увага була зосереджена на чистому артистизмі творінь Матьє Блазі наступного сезону, які виблискували під час дефіле з помаранчевого відтінку.
Джуліанна Мур, A$AP Rocky, Сальма Хайєк
Матьє Блазі демонструє свою здатність змусити моду рухатися вільно, створюючи як авангардні творіння, так і дуже зручні для носіння ансамблі. Ця колекція, як і минула, про яскраву індивідуальність. А ще він вирішив «прославити буденність» і зумів викликати захоплення за допомогою сорочок, пальт, суконь та спідниць. Але які ж це сорочки! Які пальта! Які сукні! А які спідниці! Пропонуємо роздивитись колекцію і поговорити про сенси та на що варто звернути увагу.
«Я думаю, що було щось прекрасне в ідеї зробити щось монументальне з повсякденності»,
— сказав Блейзі за лаштунками.
Пропорції були збільшені, щоб огорнути моделей під пишними пальтами з монохромним оздобленням, візерунками та текстурами з пір'я. Колірна палітра була насиченою, залишаючи стільки ж місця для широкої нейтральної палітри, скільки й для яскравих червоних, жовтих, зелених, синіх та інших кольорів. Матеріали були найрізноманітніші: від теплої вовни й жорсткої шкіри до вільної бахроми та плісированих бавовняних тканин. Але найголовнішим жестом бренду став рух, адже дефіле моделей продемонструвало, наскільки плавними можуть бути конструкції Блейзі.
Відтоді, як понад два роки тому Блейзі очолив творчий відділ Bottega Veneta, він став відомим завдяки тому, що робив речі в дусі «викривленої банальності», виконуючи дуже звичайні на вигляд предмети гардероба — сині джинси, картаті сорочки та сірі спортивні топи — з еластичного нубуку, а потім виставляючи за це шалені рахунки. Але цього разу все було інакше: як сказав за лаштунками сам дизайнер, «бавовна була лише бавовною».
Піджаки та спідниці з китицями елегантно рухалися в такт ході моделей, в той час як більш лінійні, багатовимірні комплекти «рухалися» розміреними кроками. Також ми помітили гармонію структур, які забезпечив практичний верхній одяг — двобортні блейзери, мінімалістичні шкіряні куртки, багатошарові тренчі та пальта. Функціональні, зручні для споживача конструкції Блейзі все ж мали яскраву індивідуальність: краватки зі зміїної шкіри доповнювали штани з віскози, сукні поєднували численність різноколірних тканин із ґудзиками, а кілька ансамблів, вартих уваги, були вкриті хаотично «намальованими» принтами. Наскрізною лінією стали фірмові плетені шкіряні сумки, які завершили монументальне бачення Блейзі.
Дивіться колекцію Bottega Veneta осінь-зима — 2024 у галереї нижче.