У травні Йоргос Лантімос — один з найцікавіших режисерів сучасності, що не боїться незвичних сюжетів і складних тем, представив на 77-му Каннському кінофестивалі нову стрічку «Види доброти». Вже втретє він об'єднався з володаркою «Оскара» Еммою Стоун, що стала героїнею його фільмів «Фаворитка» і «Бідолашні створіння» та зовсім скоро з'явиться у ще одній картині режисера — «Бугонія».
Стрічка «Види доброти» розповідає про трьох ексцентричних героїв: чоловіка, що намагається відновити контроль над своїм життям і вийти з-під тиску боса; поліцейського, стривоженого тим, що його дружина, яка вважалася безвісти зниклою в морі, повернулася іншою людиною, та жінку, що шукає духовного лідера з надзвичайними здібностями. Картина досліджує теми свободи і залежності, кохання та емоційного насильства, страху смерті та віри.
Крім Емми Стоун у фільмі зіграли Віллем Дефо, зірка стрічки «Одного разу в Голлівуді» Марґарет Кволлі, Гантер Шафер, відома глядачам за серіалом «Ейфорія», Джессі Племонс, Джо Елвін та Хонг Чау. У картинах Йоргоса Лантімоса важливі не тільки діалоги та акторські роботи, а й деталі — від кольорів і елементів інтер'єру до образів. Розказуємо, як створювалися костюми для фільму, що обіцяє бути не менш інтригуючим, ніж попередні роботи режисера.
«Види доброти» — перша співпраця художниці з костюмів Дженніфер Джонсон з Лантімосом, однак процес був настільки комфортним і продуктивним, що саме вона створюватиме образи для майбутньої стрічки «Бугонія», прем'єра якої запланована на 2025 рік.
Події фільму «Види доброти» розгортаються в умовному сьогоденні, тож костюми виглядають цілком сучасними, однак саме вони допомагають підкреслити ексцентричність та незвичність героїв картини. Так, Віллем Дефо постає перед глядачами в помаранчевому бікіні, а члени вигаданої секти на чолі з героїнею Марґарет Кволлі — у водному взутті.
Дженніфер Джонсон підкреслює, що картина складається з трьох окремих історій, в яких одні й ті самі актори грають різні ролі, що для неї було особистим викликом. Для кожного персонажа вона підібрала характерну палітру кольорів та патернів. Наприклад, Віллем Дефо залежно від своїх амплуа спочатку з'являється на екрані в розкішному костюмі, потім у типовому образі батька робітничого класу, а далі — у яскравому купальнику.
Щоб візуально розділити персонажок Емми Стоун, дизайнерка знову зробила ставку на різні силуети, відтінки та принти. Перша героїня — Рита — продає окуляри та перебуває під сильним тиском свого начальника. Вона одягає надміру короткі сукні в парі з високими підборами, що виглядають очевидно недоречними для її місця роботи.
У другій історії акторка грає роль океанографа й обирає одяг в стилі oversize та тропічні принти. Вона наче зовсім не цікавиться одягом, і при цьому є свінгеркою та любить експерименти в особистому житті. Таким чином Дженніфер Джонсон грає на контрастах, переосмислюючи стереотипні уявлення про жінок.
У третьому епізоді, де героїня Емми Стоун належить до загадкового культу, вона постає.в дешевому діловому костюмі, який можна знайти у будь-якому торгівельному центрі. Це щось на зразок уніформи, яку обирають мормони, ходячи від дверей до дверей. Вона прикидається нормальним членом суспільства, хоча абсолютно ним не є. Дизайнерка зазначає, що для цієї історії обрала образ Calvin Klein, однак максимально нейтральний, не призначений для подіуму. При цьому Еммі Стоун вдалося навіть його перетворити на стильний класичний аутфіт.
Дженніфер Джонсон підкреслює, що не тільки героїня драми «Бідолашні створіння», а й усі інші актори проєкту були відкриті до незвичних, втім продуманих поєднань, і стали чудовими співавторами.
Вихід стрічки «Види доброти» в український прокат запланований на 12 вересня.