За 157 років існування бренд Harper’s Bazaar, одне з найавторитетніших видань про моду та культуру, утвердив себе як символ елегантності, сміливості та новаторства у світі моди. 14 березня з нагоди релончу бренду ми провели — з величезною радістю і гордістю — дуже важливу для нас подію.
Harper’s Bazaar зібрав своїх друзів та партнерів — ключових гравців модної індустрії країни у ресторані Бelkin, щоб проінформувати ринок про повернення бренду в Україну у складі компанії DP Media. Компанія DP Media отримала ліцензійні права, надані Hearst Magazines, на публікацію видання Harper's Bazaar, управління вебсайтом harpersbazaar.com.ua, соціальними мережами, а також організацію публічних заходів цього видання в Україні.
Подію відвідали: Катерина Сільченко, Лілія Пустовіт, Наталія Листопад, Катерина Кулік, Аліна Френдій, Крістіна Бобкова, Марія Дідковська, Аліна Долініна, Заріна Нетовкіна, Анастасія Побережна та інші.
Редакція видання презентувала цікаві факти з історії міжнародного бренду Harper’s Bazaar.
Також гості заходу могли ознайомитися з ароматами лінії Gucci Bloom від Gucci.
А на завершення отримали пам’ятні подарунки від Harper’s Bazaar та партнерів заходу Etape та Brocard.
Ресторан Бelkin пригощав вишуканими закусками від шефа та авторськими десертами від шеф-кондитерки та співвласниці закладу Анастасії Степанової. Запрошені гості мали змогу насолодитися стравами та напоями в розкішній атмосфері ресторану, а також обговорити найгарячіші тенденції у світі моди.
Весінню квітучу атмосферу забезпечив флористичний партнер Flowerpot.
Гості заходу насолоджувались приємним спілкуванням за келихом просеко Serena 1881.
Ця подія не лише відзначає успішне відродження Harper’s Bazaar в Україні, але й відкриває нові перспективи для розвитку модної індустрії в Україні.
Про Harper’s Bazaar
Harper’s Bazaar — перший у світі жіночий журнал про моду та культуру, який вперше було опубліковано в США в 1867 році. Заснований 157 років тому, Harper’s Bazaar залишається одним з найбільш впливових глянцевих журналів та одним з найавторитетніших фешн-видань у світі. Українська версія була запущена в жовтні 2008 року, а з 2023-го видання входить до портфеля видавничого дому DP Media.
Ми вдячні всім, хто долучився до цього незабутнього заходу, і з нетерпінням очікуємо подальшої співпраці та досягнень разом із Harper’s Bazaar.
Як пройшов захід — дивіться в нашому фотозвіті.