Бренд Harper’s Bazaar відновив роботу в Україні

Компанія DP Media отримала ліцензійні права, надані Hearst Magazines, на публікацію видання

АВТОР: Катерина Попова

ОПУБЛІКОВАНО: 15 грудня 2023

Компанія DP Media отримала ліцензійні права, надані Hearst Magazines, на публікацію видання Harper's Bazaar, управління вебсайтом harpersbazaar.com.ua, соціальними мережами, а також організацію публічних заходів видання в Україні.

Сайт harpersbazaar.com.ua відновив роботу на чолі з головною редакторкою Катериною Поповою у грудні цього року. Про терміни виходу друкованих версій видань буде повідомлено додатково.

Редакційні команди брендів надаватимуть читачам найсвіжіші новини зі світу моди, краси та світського життя, прагнучи до подальшого зростання читацької аудиторії, зберігаючи водночас баланс між розважальною інформацією та контентом, що відповідає реаліям часу. Не менш важлива увага приділятиметься публічним заходам під патронатом видань з метою посилення їхньої соціальної та культурної місії.

«Ми надзвичайно раді повернути на вітчизняний ринок такі шановані бренди, як Harper’s Bazaar та Cosmopolitan, аби й надалі пропонувати найбільш креативні та ефективні комунікаційні рішення для партнерів з урахуванням досвіду нашої роботи. Ми впевнені, що наші спільні зусилля з однією з найбільш впливових медіакомпаній світу — Hearst Magazines відіграють важливу роль у подальшому розвитку брендів Harper’s Bazaar та Cosmopolitan на українському ринку»,

— зазначає Наталія Дунайська, видавець і CEO компанії DP Media.

Бренд Harper’s Bazaar відновив роботу в Україні

«Ми раді співпрацювати з DP Media, оскільки Hearst перезапускає Cosmopolitan та Harper's Bazaar в Україні, — сказав Джонатан Райт, президент Hearst Magazines International. — Ми вважаємо, що наші знакові бренди відіграють важливу роль у залученні, надиханні та інформуванні читачів із широкого кола тем, і ми з нетерпінням чекаємо можливості порадувати та залучити аудиторію на цьому важливому ринку».


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ