Українська модна індустрія стрімко розвивається й постійно змінюється, утверджуючись не лише як невід’ємна складова світового ринку, а і як джерело трендів і масивних тенденцій. За вбраннями, що їх обирають знаменитості з усіх куточків світу, зніманнями, що надихають тисячі фешіоніста, стоять професіонали, які невтомно працюють заради втілення власних ідей і демонструють високий рівень своєї майстерності.
Сьогодні ми пропонуємо вам проникнути за куліси модних знімань і познайомитися з однією з найвідоміших beauty-артистів української fashion-індустрії Євгенією Козловою.
Євгенія Козлова для MARCHI
Кар’єра Євгенії почалася у 2009 році. Закінчивши курси з макіяжу й перукарської справи, Євгенія взяла участь у Всеукраїнському національному конкурсі для працівників індустрії краси і здобула почесну нагороду в номінації «Фантазійний макіяж». З того часу завдяки тонкому відчуттю стилістики знімань, а також високому рівню роботи з кольором і здатності імпровізувати, їй вдалося попрацювати над численними обкладинками для передових українських видань, дві з яких — для Harper’s Bazaar Ukraine.
Сама ж Євгенія зізнається, що в макіяжі для неї велике значення має робота зі шкірою та створення натуральних ефектів, щодо зачісок, то тут майстриня зосереджується на природних текстурах, messy ефекті та складних зачісках з використанням додаткового волосся.
У творчому доробку Євгенії Козлової — робота з такими всесвітньо відомими компаніями як Apple, Xiaomi, Lenovo, New Balance, Shein, H&M, а також найвизначнішими українськими брендами Bevza, Ruslan Baginskiy, Litkovska, Gudu, Anna October, Bobkova, Ksenia Schnaider, Kachorovska, SOVA, Guzema Fine Jewelry та багатьма іншими.
Євгенія Козлова для New Balance
Євгенія Козлова для BEVZA
Євгенія Козлова для Ruslan Baginskiy
Євгенія Козлова для Gudu
Оскільки fashion-індустрія стоїть в авангарді й гостро реагує на всі суспільні процеси, підкреслюючи найважливіші з них та оголюючи найболючіші, за цей час вона зазнала безліч змін, які зустрічали й впроваджували майстри. Про це розповідає і Євгенія Козлова. За її словами, період її роботи ознаменувався початком війни на Донбасі, підвищенням національної свідомості, прямуванням до складу Євросоюзу, загостренням екологічної проблематики та рядом інших факторів. Так, провідні українські бренди, зокрема, Gunia Project, Ienki Ienki, Nadiia World та Faina Design, з якими працювала Євгенія, почали транслювати світові національні орнаменти, технології та форми. Популярним напрямком став ресайкл, як-от від знаного в усьому світі бренду Ksenia Schneider.
«У beauty-індустрії це проявилося в тенденціях прагнення до природності, починаючи з натуральної доглядової косметики, закінчуючи повним образом і рухами моделі в кадрі. Я своєю творчістю популяризую макіяж без макіяжу і техніки нанесення макіяжу, який приховує недоліки, але виглядає дуже природно, підкреслює красу, але не змінює її. Це стосується і шкіри, і брів, і губ, і очей. Один з найважливіших кроків перед створенням такого макіяжу — це якісний догляд за шкірою моделі, глибоке зволоження, лімфодренажний масаж та інше. Напрямок перукарського мистецтва в ці роки також крокує до натуральності і справжності, що проявляється у створенні природних текстур, легкої недбалості, ніби-то волосся саме по собі має такий вигляд, або модель сама так зробила, або ефект вчорашньої зачіски»,
— поділилася Євгенія.
«Завжди в модній індустрії найважливішими є деталі, і талант візажиста і стиліста по волоссю на модній зйомці в тому, щоб зробити правильні акценти в макіяжі і зачісці, які стають невіддільною частиною образу і поєднуються з ідеями фотографа і стиліста, реалізуючи задум знімання».
Протягом своєї близько 15-річної кар’єри стилістка-візажистка співпрацювала з найталановитішими фотографами української індустрії, зокрема, зі Степаном Лісовским, Анею Брудною, Назаром Чорним, Денисом Манохою, Данилом Каістро, Віталіком Мельниковим та іншими. Так, на знімальному майданчику з Анею Брудною та стилістом Александром Кутовим народилася одна з улюблених зйомок Євгенії — editorial «The mystic show» для березневого номера 2020 року видання Harper’s Bazaar Ukraine.
Світлини не лише поєднали у собі ретро-естетику та сучасні настрої, а й випередили одразу декілька beauty-трендів: glow makeup, який нещодавно переживав черговий підйом на тлі актуальності естетики clean girl, та веснянки.
«Ця зйомка була натхненна містицизмом початку XX століття. У нас були і левітація, і близнюки, і трюки з пістолем та кришталевою кулею. На тій зйомці я була відповідальна лише за макіяж, і запропонувала використати для Паші Гарулі glow makeup, який став популярним через якийсь час після зйомки, а близнюкам ми вирішили зробити веснянки, які також тільки входили в моду».
Тонко вловлюючи тренди, які щойно почали зароджуватися, Євгенія Козлова стає провідницею для багатьох beauty-артистів у світ нових технік і прийомів. Однією з перших вона впроваджує їх у свої образи, даруючи українській індустрії нові бачення та свіжі ідеї. Приклад Євгенії надихає поціновувачів моди довіряти собі та власним відчуттям, а її роботи стають референсами для інших fashion-знімань.