Свідомий підхід до життя є чи не найбільшим трендом сьогодення, коли медіа- та офлайн-простір акцентують на важливості сповільнитись, синхронізуватись із навколишнім середовищем та вдихнути на повні груди, помічаючи найменші деталі. Вони ховаються у всьому: стилі, макіяжі, розпорядку дня, харчових звичках та загальному баченні себе у повсякденних діях.
Невіддільною частиною нашої повсякденності є аромати, що задають настрій дню, забарвляючи його в романтичні, пікантні чи сміливі відтінки. З ними свідомий підхід проявляється не тільки крізь вибір ольфакторних нот, що відповідають стану, а й через бачення бренду стосовно збереження природних ресурсів. Спостерігаючи за б’юті-брендами, що створюють найбільш чарівливі парфуми сьогодення (Yves Saint Laurent, Prada, Lancome), ми знайомимось із нововведеннями парфумерії — рефілами.
Рефіли — змінні блоки з парфумом всередині, яким можна повторно заповнити скляний флакон, пролонгуючи його життя та значно зменшуючи використання непереробних матеріалів. Окрім піклування про навколишнє середовище, надаючи перевагу рефілам, ви також більш грамотно підходите до власних витрат — змінні блоки коштують дешевше за скляні флакони, адже вимагають менш ошатного пакування.
Лідери думок вже давно перейняли практику користуватись рефілами та діляться своїм досвідом з аудиторією, демонструючи, що усвідомленість може виглядати стильно, елегантно та вишукано. Головна редакторка онлайн-видання Harper’s Bazaar Катерина Попова ототожнює процес заповнення флакона свого улюбленого аромату La Vie Est Belle рефілом з вічністю мистецтва.
«Завдяки рефілам Lancome кожен аромат стає безкінечним, як і мистецтво, що його надихає. Процес наповнення флакона не лише простий, а й приносить задоволення, дозволяючи вам залишатися в гармонії зі своїм стилем і природою. З кожним новим наповненням ми стаємо ближчими до того, щоб зробити красу й екологічність нашою щоденною реальністю»,
— пояснює своє захоплення Катерина.
Власниця ювелірного бренду Guzema Валерія Гузема є щирою прихильницею аромату Paradoxe Intense італійського дому Prada.
«Коли приїжджаю в Київ, треба встигнути виконати план-максимум! Тому важливо, щоб улюблені речі були завжди зі мною. Один із моїх знакових ароматів — парфумована вода бренду Prada Paradoxe Intense з можливістю рефілу. Це не тільки поєднання жіночої сили та делікатності, а й втілення нового стандарту свідомої краси та відповідального споживання»,
— ділиться впливовиця. Окрім цього, Валерія також дає декілька порад, щоб наш екологічний вибір ароматів приносив тільки задоволення. Треба памʼятати, що повторне наповнення флакона не впливає на якість, властивості аромату та термін його зберігання. Слід використовувати рефіл для флакона від того ж аромату, а сам флакон не потребує додаткового промивання. Флакон-наповнювач варто зберігати в картонному пакуванні, щоб уникати високих температур і потрапляння прямого сонячного світла.
Підприємець та ресторатор Спартак Велішаєв порівнює життя з невгамовними хвилями, а щоб залишатись на них, окрім власного ентузіазму, він обирає аромат Y бренду YSL.
«Люблю все, що повʼязано з ароматами. Вдома завжди використовую аромадифузори з рефілами, та колись прийшла думка: а чому так не роблять з парфумами? Ось і отримав відповідь. Окрім очевидних переваг для збереження довкілля, можу відмітити гарну якість змінних блоків і зручність самого процесу переливання парфуму»,
— коментує Спартак.
Ми щиро переконані, що рефіли — позитивна революція у світі парфумерії, де зберігається не тільки естетична складова, а й визнання сучасного стану флори та фауни зі щирим прагненням змінювати ситуацію на краще. Тож, якщо ви вагались, проте хотіли б спробувати, — ваш час настав: наповнюйте пусті флакони рефілами, а власне бачення — свідомістю.