Запуски нових продуктів, розширення лінійок брендів, спеціальні лімітовані пропозиції, цікаві поп-апи та трохи моторошні фільми — цей жовтень подарував нам різнобарвну палітру знахідок та інсайтів. В останній його день ми хочемо подивитися в ретроспективі на всі б’юті-новини, що приніс нам цей місяць.
Сьогодні beauty-редакторка Harper’s Bazaar Ukraine Олександра Палій нагадає вам найяскравіші моменти за жовтень.
Марго Роббі стала обличчям Chanel №5
Ми звикли насолоджуватись появою австралійської акторки Марго Роббі у вбраннях Chanel як амбасадорки бренду. Відтепер вона ще й стала обличчям культового аромату Chanel №5.
Марго Роббі — одна з найвидатніших акторок сучасності, а стрічки з нею завжди торкаються важливих суспільних тем, показують жіночу силу і загалом є дуже цікавими й наснажливими. Саме тому ми вважаємо, що, зробивши її обличчям Chanel №5, бренд Chanel створив справжню синергію непереборної харизми та вишуканості.
Instagram: @chanelofficial
Natureal презентував лінійку догляду за волоссям
Український доглядовий бренд Natureal, відомий косметикою для обличчя, переосмислив свої продукти для волосся, створивши абсолютно новий концепт. Лінійка називається New Era, до неї увійшли дев’ять засобів.
У New Era представлені шампуні та маски в дойпаках, кожен з яких має різні властивості, виходячи з назви. Наприклад, Glow Me Shampoo — зволожувальний шампунь для сяйва волосся, а Treat Me Balm Mask — відновлювальний бальзам-маска для пошкодженого волосся. Окремо варто виділити пакування — зручне у використанні в подорожах і на щодень та комфортне, аби протестувати продукти.
Dyson розширив колірну гаму, додаючи Strawberry Bronze
Натхнений власним урожаєм на фермі Dyson Farming у Великобританії, бренд Dyson анонсував лімітовану лінійку своїх бестселерів для волосся в передсвятковому настрої. Strawberry Bronze — глибокий рожевий колір із перламутровим фінішем, який обрав бренд для своїх девайсів.
Щороку Dyson реалізує 1 225 000 кущів полуниці, які можна придбати по всій Великобританії. Вони вирощуються протягом усіх сезонів завдяки 15-гектарній теплиці, яка обігрівається за допомогою інноваційного циклічного процесу, що перетворює рослинні відходи на енергію за допомогою спеціального реактора. Полуницю вручну збирають роботи, які аналізують якість і стиглість плодів, щоб гарантувати споживачам оптимальну поживну цінність, текстуру і смак продукції, яку вони купують. Ось звідси бренд і позичив натхнення на розширення палітри!
Instagram: @dysonusa
RHODE показав новий продукт — Barrier Butter
Бренд доглядової косметики американської селебриті Гейлі Бібер відомий своїми вірусними тінтами та бальзамами для губ, що не тільки мають приємний аромат, а й додають неймовірного глянцевого блиску, зволожуючи губи або даруючи їм легкий відтінок.
Цього місяця RHODE привернув увагу до основної своєї лінійки — догляду за обличчям — і презентував Barrier Butter, а в кампейні взяла участь Клаудія Шиффер. Це некомедогенний бальзам, що інтенсивно зволожує шкіру під час вечірньої рутини. Використовувати засіб варто і для зони декольте, а серед основних інгредієнтів є гіалуронова кислота та олія мурумуру, що розгладжують шкіру і посилюють її бар'єрну функцію.
Instagram: @rhode
Новий імідж Кендалл Дженнер
Американська модель і селебриті Кендалл Дженнер зачарувала всіх своєю новою зачіскою на Academy Museum Gala. Спершу зірка змінила колір волосся й перейшла на сторону блонду. Невдовзі після цього вона з’явилась на публіці з укладкою немов у Мерилін Монро.
Варто зазначити, що Кендалл неймовірно личить нове амплуа і цей образ став натхненням для багатьох її прихильниць та наслідувачок б’юті-трендів.
Instagram: @kendalljenner
CRUMB презентував новий продукт — гель-скраб для рук і тіла
Новий очищувальний гель для рук та тіла зі скрабувальними частинками пудри волоського горіха бренду CRUMB підтримує pH-баланс шкіри, забезпечує захист від пересушування та протидіє жорсткій воді.
Серед інших складників є екстракт рамбутану й алтею, що пом’якшують шкіру та утворюють захисний шар, а також лимонна кислота, яка сприяє регенерації клітин. Продукт представлений у трьох варіантах: освіжний Sea Salt&White Musk, димний Tobacco&Papyrus та трав’янистий Cannabis&Neroli.
Instagram: @crumb.ukraine
Pop-Up бренду Summer Fridays у Лондоні
Summer Fridays — доглядовий бренд косметики, що став відомим завдяки своїй Jet Lag Mask. Це балансувальна маска, що має кремову текстуру і використовується також як зволожувальний крем під очі та для рук.
До запуску Lip Butter Balm Hot Cocoa бренд встановив затишний прилавок у своїх фірмових кольорах — ніжно-блакитному та білому, де відвідувачі мали змогу отримати кастомізовані журнали та листівки, зібрати мінібукети, придбати продукти марки та частувати какао, адже саме воно послугувало натхненням на створення нового засобу для губ.
Instagram: @summerfridays
Прем’єра фільму «Субстанція»
10 жовтня на світових екранах з’явилась феміністська стрічка в жанрі боді-горору з Демі Мур та Марґарет Кволлі в головних ролях. Фільм підіймає проблематику того, що сучасне суспільство та маркетинг все ще тиснуть на жінок через призму віку.
Сюжет розповідає про голлівудську зірку Елізабет Спаркл, яка веде власне фітнес-шоу, проте хмари починають згущатись, коли продюсер шоу задумується про заміну Елізабет молодшою і «привабливішою» ведучою. Далі ми маємо змогу спостерігати, як Елізабет у прагненні пролонгувати власну молодість і кар’єру використовує спеціальну субстанцію, що водночас дарує їй молодість в обличчі клону Сью та перекриває кисень, забираючи життєву енергію.
Instagram: @trythesubstance