Бʼюті-рік у цифрах: BROCARD оглядається на минулі 365 днів

Яким був 2024-й для мережі магазинів BROCARD?

АВТОР:

ФОТО: Надані компанією

ОПУБЛІКОВАНО: 15 січня 2025

Ми переконані, що ніколи не пізно підбити підсумки — навіть у січні. Навпаки, зараз, коли градус урочистостей та метушні знизився і ми поступово входимо в робочий ритм, є можливість піддатися рефлексії та озирнутися на минулі місяці, аби визнати свої здобутки та проаналізувати програші.

Парфумерно-косметична мережа в сегменті luxury BROCARD теж так вважає, тому марка згадала всі події 2024 року, виокремивши найяскравіші перемоги, які не тільки змушують пишатись українською б'юті-індустрією, а й надихають у 2025 році прагнути більшого. Розповідаємо детальніше про підсумки року крізь призму досвіду BROCARD.

Зараз мережа BROCARD пропонує близько 23 000 товарів від понад 420 брендів, об’єднує 1560 співробітників і обслуговує клієнтську базу з 2,1 мільйона клієнтів.

Від початку повномасштабної війни компанія BROCARD спрямувала 282 мільйони гривень на підтримку армії, а також 460 тисяч гривень на допомогу дітям, які постраждали від воєнних дій. Мережа робить значний внесок в економіку: за 2024 рік було сплачено 798 мільйонів гривень податків, а загальний обіг компанії становить 5,66 мільярда гривень.

Розширюючи свою присутність, BROCARD володіє 66 магазинами у 22 містах України із загальною торгівельною площею 22 842 м². Асортимент постійно зростає: у портфоліо компанії вже 139 брендів власної дистрибуції, а до 2025 року додадуться ще 34 нові марки. У 2024 році до мережі долучився 121 новий бренд включно зі 106 нішевими марками, 36 з яких з’явилися цьогоріч. Українські бренди також активно інтегруються в мережу — їх уже 51, а 29 з них приєдналися у 2024 році.

Компанія активно працює над цифровим розвитком і взаємодією з клієнтами. В Instagram BROCARD має 297 тисяч підписників, серед яких було проведено 70 розіграшів, і ще 36 — у TikTok. Створено понад 70 відео, які навчають відрізняти оригінали від підробок, а також організовано 55 прямих ефірів з експертами.

У 2024 році BROCARD презентувала інноваційний сервіс — апаратну діагностику шкіри, якою вже скористалися 12 363 клієнти. Також мережа провела 10 масштабних розпродажів Garage Sale у 7 містах. Мобільний додаток BROCARD.UA завантажили 600 тисяч разів, і через нього було доставлено 200 тисяч замовлень.

BROCARD також виступає партнером у проведенні заходів, підтримавши 72 події та організувавши два власні івенти. За рік реалізовано 421 акцію зі знижками, створено 40 відео про спеціальні пропозиції та 34 ролики, які знайомлять авдиторію з командою.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ