MRKTNG марафон 25 червня об’єднає у Києві маркетологів, креативників, піарників, комунікаційних, медіа- та диджитал-фахівців для обміну перевіреними практиками. Головна тема цьогорічного заходу — брендинг надможливостей. Понад 30 лідерів індустрії допоможуть опанувати мистецтво того, як всупереч обставинам запускати кампанії, що вражають світ.
Серед спікерів:
— Сергій Грабчак, маркетинг-директор Ощадбанку,
— Олександр Шевченко, заступник директора Пасажирської компанії, керівник з пасажирських комунікацій та клієнтського сервісу Укрзалізниці,
— Катерина Співакова, керівник департаменту комунікацій та GR Kernel,
— Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ,
— Катерина Сахарнова, директор з маркетингу AB InBev Efes Україна,
— Василина Петлицька, директорка бізнес-напряму EVA BEAUTY у EVA,
— Ірина Метньова, засновниця і креативна директорка Vandog Agency,
— Наталя Холод, засновниця та СЕО ВАРТО,
— Марія Бабко, керівниця департаменту маркетингу Suziria Distribution та 20+ інших спікерів.
Ви дізнаєтеся:
— Як зробити ваш продукт чи сервіс безбар’єрним.
— Як за допомогою креативу залучати важкодоступні групи стейкхолдерів.
— Як запускати кампанії з мільйонним охопленням з обмеженим бюджетом.
— Інструменти для створення більш ефективних та впливових соціальних проєктів.
— Стратегії та канали просування, які підійдуть саме вашому бренду.
— Лайфхаки використання ШІ у маркетингу, які підвищать якість креативу, а не зроблять його шаблонним.
Окрім насиченої навчальної програми, MRKTNG марафон — це унікальна можливість для нетворкінгу та обміну ідеями з понад 300 колегами з індустрії. Захід традиційно збирає найактивніших фахівців галузі, тож це чудова нагода завести нові знайомства та знайти партнерів для майбутніх проєктів.
Також під час MRKTNG марафону відбудеться нагородження переможців конкурсу маркетингових проєктів X-RAY Marketing Awards. Учасники першими дізнаються їх кейси та зможуть надихнутися креативними ідеями. Переглянути деталі події та зареєструватися можна на сайті MRKTNG марафону.