9 квітня 1975 року свої двері відчинив перший магазин Zara в Ла-Коруньї, що в Іспанії. Відтоді минуло півстоліття, і тепер бренд представлений на 98 фізичних і 214 онлайн-ринках по всьому світу, а над його колекціями працюють близько 300 дизайнерів і комерційних команд.
Сьогодні магазини Zara, як розповідають самі представники компанії, є унікальними проєктами, що об’єднують архітектуру, дизайн, історичні посилання та новітні технології. Бренд демонструє неабияку творчу гнучкість у розробці жіночих, чоловічих і дитячих колекцій та ефективність виробництва й логістики, прагнучи до постійного покращення досвіду покупців.
50 років історії Zara також відзначає 5 вагомих для світу моди епох, саме тому сьогодні, 9 травня, бренд презентував кампанію, участь у якій взяли 50 найвідоміших моделей світу: від оригінальних супермоделей до моделей покоління Z. Серед них — Наомі Кемпбелл, Сінді Кроуфорд, Лінда Євангеліста, Крісті Тарлінгтон, Твіггі, Адріана Ліма, Кендіс Свейнпол, Карлі Клосс, Маріякарла Босконо, Імаан Хаммам, Вітторія Черретті, Мона Тугаард та Лулу Тенні.
Усі вони знялися у короткометражному фільмі 50 Years 50 Icons, автором якого виступив відомий fashion-фотограф Стівен Мейзел. У кадрі жінки проспівали пісню Донни Саммер I Feel Love.
У межах святкування Zara також випустив ювілейну колекцію. До неї увійшли 128 предметів гардероба вартістю від $26 до $459. Виконані у чорно-білій колірній гамі, вони являють собою такі повсякденні та водночас піднесені речі, як класичні брюки, біла сорочка, сукня-сліп, укорочені шкіряні брюки, сатинова асиметрична сукня, трикотажна майка, прозора спідниця тощо.
Головними акцентами лінійки стали футболки в білому та чорному кольорах, декоровані спільним фото 50 легендарних моделей. Увесь прибуток від продажу цих виробів буде скеровано до некомерційної організації Women`s Earth Alliance.